Sesiune Foto și Drive Test cu Noul Golf într-un tur de forță prin Munții Vrancei

28 mart. 2017

Noul Golf și-a început vizita în Bucovina și Moldova cu un tur de forță prin Munții Vrancei – un traseu spectaculos (Focșani – Bolotești – Țifești – Panciu – Mausoleu Mărăști – Vidra – Pensiunea Leonardo (KM 25) – Odobești – Focșani cu o lungime de 125km) , ce străbate locuri de-o rară frumuseţe şi încărcate de istorie.

noul golfIn viața fiecăruia dintre noi mai apar clipe în care lăsăm în urmă toate temerile și acceptăm o provocare fără să stăm prea mult pe gânduri. Ei bine, o astfel de clipă mi-a ieșit și mie în cale ieri. Am și uitat de câte ori prietenii de la Scorpion, dealer Volkswagen, m-au invitat la diverse evenimente. Au reținut că sunt și voi rămâne fan Volkswagen. Mă invitau, îmi înmânau cheile și eu … îi refuzam politicos. Nu mă întrebați de ce. Si eu am încercat de câteva ori să-mi răspund. Cel mai plauzibil răspuns poate fi teama de a conduce în coloană un autoturism nou. Mi-au explicat de fiecare dată că este asigurat și toate cele. Nu a fost să fie. Până ieri. Ieri am tras linie și m-am urcat la volanul Noului Golf și am pornit prin Munții Vrancei. Prima concluzie – putem scăpa de orice temere alături de un prieten. Un prieten adevărat, care să aibă răbdare să ne răspundă la toate întrebările.

Contrar părerilor unor cârcotași care n-au participat la acest tur de forță, organizarea a fost ireproșabilă. A organiza un astfel de eveniment nu înseamnă a aduna câteva persoane într-o sală de conferințe, să le prezinți un slideshow cu caracteristicele tehnice și să-i plimbi câteva minute pe un traseu lipsit de dificultate. Un tur de forță este un tur de forță. Incepe cu o prezentare sumară și … la drum. Pe un traseu unde poți testa acele caracteristici. Cu un singur scop final. Să ne întoarcem împreună. Intregi. Teferi. Soferi și mașini. Am spus împreună. Nimeni nu rămâne în urmă. Cei care au mai condus mașini de top îi învață pe novici. Se socializează. Se leagă prietenii.

noul golf Trendline

Cu această ocazie, comunitatea fotografilor din Focșani a fost provocată la un concurs cu mai multe etape. După fiecare eveniment organizat de către Scorpion va fi aleasă o fotografie câștigătoare. Autorul ei va fi desemnat fotograf oficial la următorul eveniment.

Despre Noul Golf

Caracteristici cheie: design îmbunătătit, tehnologii ingineresti noi, sisteme de asistentă noi si o nouă generatie de sisteme de infotainment. Modelul Golf 2017 se remarcă prin faptul că partea din fată este nou proiectată (cu lumini de zi LED), spatele fiind de asemenea modificat. Noile faruri optionale LED complet au un aspect foarte distinctiv. De acum înainte, acestea vor înlocui farurile xenon la Golf.

Din punct de vedere tehnic, Volkswagen transferă tehnologii de clasă premium în segmentul compact odată cu modernizarea Golf-ului. Sunt adăugate şi sisteme de asistentă precum Traffic Jam Assist (conducere semi-autonomă până la 60 km/h) si monitorizarea pietonilor cu care este prevăzut sistemul de frânare de urgentă Front Assist. Toate sistemele de informatii si divertisment au fost de asemenea reconceptualizate. O caracteristică nouă în clasa compacta este comanda prin gesturi a sistemului de stiri si divertisment Discover Pro (cu un ecran tactil de 9,2 inchi, stil tabletă, fără butoane). Lumea digitalizată a afisajelor si comenzilor este completată de Active Info Display (instrumente complet digitale) folosite pentru prima dată la modelele Golf. Totalitatea inovatiilor tehnice face din bestsellerul Volkswagen una dintre cele mai progresive masini din clasa sa – clasa Golf.

Golf și Golf Variant se lansează si în versiunile de echipare Trendline, Comfortline si Highline. Trendline include – în plus fată de sistemul de informatii si divertisment Composition Colour, luminile de zi cu becuri LED si luminile spate LED – caracteristici precum faruri duble, climatizare si sistem de oprire/pornire cu recuperarea energiei de frânare. Highline oferă deja noua generatie de Front Assist care include City Emergency Braking si monitorizarea pietonilor. În plus, Golf Comfortline are standard jante din aliaj de 16 inchi. Golf Highline este îmbogătit si mai mult de caracteristici precum faruri LED complet, controlul automat al climei (Climatronic) si jante din aliaj de 17 inchi („Hita”).

Păstrând caracterul atractiv al Golf Alltrack cu tractiune integrală, caracteristicile standard sunt extinse pentru a include detalii precum selectarea profilului conducătorului auto, rabatarea spătarului scaunului din fată dreapta, înăltime mai mare a sasiului în timpul mersului, jante din aliaj de 17 inchi si protectie pentru motor în trenul de rulare.

Caracteristicile standard ale Golfului GTI includ detalii foarte specifice acestui simbol Volkswagen, precum suspensia sport, jantele din aliaj „Brooklyn” de 17 inchi si scaunele sport din fată. În plus, Golful GTI oferă si caracteristici precum Climatronic si faruri LED complet în varianta standard.

Noul Golf este una dintre puținele mașini din lume disponibile cu sisteme de propulsie alternative, în plus față de benzină si motorină, precum sistemele hibride plug-in și electrice – acestea din urmă vor fi puse în curând la vânzare. Puterea modelelor pe benzină (TSI) oferite la comandă variază de la noul 1.0 TSI cu 81 kW /110 CP la Golful GTI cu 169 kW / 230 CP. Modelele turbo-diesel (TDI) oferite direct în cadrul lansării prevânzare dezvoltă puteri cuprinse între 85 kW / 115 CP9 si 110 kW / 150 CP.

Așadar, cea mai recentă versiune a Golf-ului se distinge prin design-ul său mai precis. Modificările includ amortizoare noi, faruri noi cu halogen cu lumini de zi cu LED, faruri cu LED în întregime pentru a înlocui farurile cu xenon, aripi frontale noi, lumini pe spate cu LED montate ca dotare standard la toate versiunile precum si roti noi din aliaj.

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Discută cu un psiholog!