Cum să fac SEO pe contul personal social media pe rețelele de socializare

22 aug. 2023

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc ca adresa web respectivă să fie afișată înaintea concurenților direcți. Foarte puține persoane folosesc SEO în sens invers. Motoarele de căutare și rețelele de socializare să le afișeze mai des informații de calitate ridicată. Informații care să-i ajute să se perfecționeze.

De când a început această obsesie cu protejarea datelor cu caracter personal în mediul online nu a ne-a explicat nimeni ce avem de pierdut dacă vom continua să alegem o extremă. Nu a ieșit nimeni în față să ne explice că viitorul a aparținut întotdeauna celor care s-au adaptat rapid la noile unelte și nu celor care s-au autoizolat în spatele unor sisteme de protecție eficiente temporar.

În lipsa unor informații de încredere despre diferența dintre datele cu caracter personal și cookie-uri foarte multe persoane au ales să se izoleze în mediul online. Și-au instalat diverse programe de protecție și au devenit simpli observatori. Interacționează cu un grup restrâns de persoane. Nu dau like. Nu scriu comentarii. Nu distribuie. Privesc. Citesc. Eu le spun „simpli observatori”. Ele își spun „persoane discrete”.

Dacă ești interesat de acest subiect consider că știi deja ce este cookie. Din respect față de timpul meu și al tău mă voi opri asupra unui singur amănunt. Eu crec că, indiferent ce măsuri de protecție online vei lua, anumite informații despre comportamentul tău în fața monitorului tot se vor transmite. Ele vor fi preluate în mod anonim cu scopul de a genera anumite statistici. Nu interesează pe nimeni faptul că individul X de la o anumită adresă este interesat de dezvoltare personală. Dar proporția dintre observatori și gânditori este o informație extrem de valoroasă. Se poate bloca doar colectarea unor informații cu o importanță scăzută.

Știi că îți poți folosi istoricul online în avantajul tău?

Expresia „cei care se aseamănă se atrag” este valabilă și în mediul online. Dacă ești printre persoanele fericite care au o anumită pasiune în agenda ta de prieteni online sunt persoane care au aceeași pasiune. Corect? Împărtășiți informații. Vă sprijiniți reciproc. Discutați despre noile apariții. Noile apariții? Ai urmărit vre-odată cum auzi de noile apariții? Ai citit la prieteni? Ai citit în anumite website-uri? Sau ai găsit în ce ți-a afișat o rețea de socializare în baza informațiilor pe care le știe despre pasiunea ta?

Să luăm un exemplu. În rândul unei comunități cu acceași pasiune a apărut o informație extrem de interesantă. Generează mii de discuții. Dar nimeni din comunitatea ta nu are o conexiune cu comunitatea respectivă. Voi nu știți de discuțiile respective. Veți afla abia când cineva din imediata voastră apropiere va auzi și va posta un mesaj. Dar dacă istoricul vostru online este public și conține date despre această pasiune? Rețelele de socializare pe care sunteți activi vă vor recomanda cu siguranță știrea respectivă. Veți printre primii care vor ști.

Am fost îndemnați să ne ferim. Vă recomand să ne împrietenim. Vă recomand să devenim aliați. Să învățăm cum să folosim noile unelte tehnologice pentru a face un pas înainte împreună.

La nivel public, datele colectate în mediul online sunt folosite pentru a recomanda informații de interes maxim. O informație. Un drum către destinație. Un restaurant. O școală. Toți cei care folosesc eficient aceste unelte au un avantaj.

SEO pe contul personal social media pe rețelele de socializare

Cel mai important este să fii activ și să interacționezi cu persoanele cu care ai pasiuni comune. Renunță la atitudinea de simplu observator. Începe să mulțumești. Cu un like. Cu un comentariu. Cu o distribuire. Cu cât vei interacționa mai des cu anumite persoane, cu atât mesajele tale vor fi postate mai des în feed-ul lor și mesajele lor vor fi afișate mai des în feed-ul tău. Cu cât interacționezi mai des cu mesaje despre un anumit subiect, cu atât pasiunea ta va fi mai cunoscută.

Dacă folosești constant un motor de căutare online îți recomand să fii conectat la contul personal de google. Vei rămâne surprins de diferențele de afișare a rezultatelor. Cu cât profilul nostru online este mai clar, cu atât rezultatele primite vor fi mai aproape de ceea ce ne dorim. SEO actual al website-urilor se bazează din ce în ce mai mult și pe profilul persoanei care caută o anumită informație.

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, fiecare detaliu contează. Noi suntem simultan furnizori și consumatori de informații în mediul online.

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…