Parenting la Webstock Awards 2018
Dacă știi un proiect de parenting care ți-a atras atenția în ultimul an, astăzi este ultima zi în care îl poți înscrie la Webstock Awards 2018 în categoria Parenting.
Astăzi este ultima zi în care se mai pot înscrie proiectele pentru Webstock Awards 2017. Ce vedeți mai sus este un headline pe care doresc să-l reiau peste un an. Dacă vreți să devină realitate hai să dăm mână de la mână, click de la click, link de la link, comentariu de la comentariu și ce o mai fi necesar ca el să devină realitate.
Noul val de marketing se bazează pe familie. Păi dacă este așa și campaniile de parenting se înmulțesc într-un an cât altele în 3 ani hai să mergem cu jalba în proțap la Manafu și să-i cerem să ne permită să ne întrecem între noi. Vorba aia – noi lucrăm cu copiii, clienți lor de mâine. Cum îi educăm noi azi, așa îi au ei mâine.
Am observat că apare câte o categorie nouă ori de câte ori o rețea de socializare printre rădăcini. Ei se întrec ei. Vreau să apară o categorie nouă și venind din partea unei categorii de persoane. Vreau ca și cei care organizăm proiecte de parenting să ne întrecem între noi. Mijloacele noastre de comunicare sunt foarte vaste. Avem legături pe toate rețelele de socializare, în toate țările, în toate parcurile, în toate taberele pentru copii. Avem oameni care pot bate gongul la km 0 și oameni care pot da din clopoțel în cel mai îndepărtat cătun din țară. Noi nu ne regăsim în niciuna din categoriile existente în prezent la Webstock Awards. A ne pune alături de cei de la Utility sau de la Special Projects este ca și cum am pune bloggerii alături de vloggeri. Cu toții avem intenții bune. Deosebirea este că noi ne adresăm copiilor.
Vreți să avem categoria Parenting la Webstock Awards 2018?
Vreți? Sigur? Hai să ne mobilizăm. Hai să dăm mână cu mână indiferent de agențiile de publicitate cu care fiecare are afinități, de numărul de vizitatori unici lunari sau de anii copiilor care ne pun zilnic nervii la încercare! Hai să dăm mână cu mână inclusiv cu cei cărora Provindența le ține la sertar dorința de a avea proprii copii! Hai să dăm mână cu mână mai ales cu cei care au schimbat soarta unor copii! Hai să ne unim forțele și să demonstrăm că merităm să avem propria categorie la Webstock Awards începând de anul viitor!
Stiți de ce vreau să avem propria categorie la Webstock Awards? Ca să creștem calitatea campaniilor de parenting și să le reamintim în fiecare an celor prezenți în sală cât de importanți sunt cei 7 ani de acasă.
Campaniile lor din următorii ani, indifent de categoria în care v-or fi înscrise, se vor adresa celor care au trecut deja prin campaniile noastre de parenting.
Ce spuneți? Dăm mână de la mână? Răspundeți aici! Ca să vadă și Manafu și ai lui. Scrieți de pe Facebook sau cu modulul clasic de comentarii.