Rochii de seară în campaniile promoționale online românești

14 ian. 2016

Deși este o concurență acerbă în comerțul online românesc cu rochii de seară, campaniile promoționale lasă de dorit

In teorie, scopul unei campanii promoționale este promovarea unui brand sau obținerea unor date de contact și se bazează pe vânzarea unor produse de calitate superioară cu o reducere semnificativă a prețului. In practică, unicul scop al campaniilor promoționale a început să fie lichidarea stocului la un preț cât mai mare. Așa se face că percepția consumatorilor vizavi de aceste campanii a suferit modificări în ultima perioadă. Contrar creșterilor de vânzări raportate la sfârșitul unor campanii promoționale, individuale sau colective, consumatorii digitali au început să-și piardă încrederea în calitatea produselor comercializate în timpul acestora.

promotii rochii de seara

Noi, cumpărătorii, vrem ieftin și bun

Dezamăgirea unor clienți vizavi de vânzarea unui produs cu o reducere apropiată de cea cu care a fost mărit prețul cu puțin timp înainte de începerea promoției a lăsat urme adânci. Datorită lor am ajuns să fim sceptici chiar și atunci când întâlnim un comerciant de bună credință. Este ca’n povestea cu vine lupul, vine lupul. Din acest motiv, cei care concep o campanie promoțională în România trebuie să țină cont de aceste frustrări acumulate în timp și să găsească cea mai bună cale de a ne confirma contrariul. Ei trebuie să accepte faptul că noi nu dorim să ne cumpărăm bunuri slab calitative la prețuri cât mai mici, ci bunuri de o calitate ridicată la un preț cu o reducere cât mai mare. In asta constau adevăratele campanii promoțiile.

De exemplu, dacă ne uităm pe o listă cu rochii de seară pe myieftin.ro, aflate în diverse campanii promoționale, vedem că nici una dintre ele nu face referire la calitatea produselor aflate în promoție. Domină bannerele care conțin doar o fotografie, un brand mai mult sau puțin cunoscut și un preț de vânzare cât mai mic. Conținutul acestor bannere mă trimite cu gândul la perioada în care românii se înghesuiau să-și cumpere autoturisme secondhand aduse din Germania … cu tabla ceruită. Starea motorului și kilometrii reali nu interesa pe nimeni. Tabla, dle. Tabla să fie bună. Ei bine, acei cumpărători aproape că au dispărut.

Ce încredere pot să am într-un magazin online care își promovează produsele cu cel mai mic preț? A nu se confunda cel mai mic preț cu ieftin.

Aș prefera ca cei care concep o campanie promoțională în mediul online să empatizeze mai întâi cu nevoile reale ale consumatorilor digitali.

Conform studiilor efectuate în domeniul comerțului online de fashion, principalul motiv pentru care unele doamne și domnișoare îl evită este că nu pot verifica materialul din care sunt confecționate produsele. In schimb, comerțul online oferă o diversitate de modele și posibilitatea de retur.

Pe aceste atuu-uri ar trebui să se bazeze și campaniile promoționale cu rochii de seară. In loc să-și configureze în magazinele online o categorie cu produse de care vor să scape, sfatul meu este să scoată periodic la vânzare, într-o perioadă limitată de timp, câteva modele dintr-un anumit material, la un preț cu o reducere maximă.

Totodată, aș prefera să întâlnesc și la noi campanii cu card cadou între magazine partenere. De exemplu, la fiecare rochie de seară achitată din contul soțului să aloce și un card cadou la un magazin de vinuri.

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Tractări auto