Cei care merg la TeCOMM se interesează din timp despre ce se discută

9 oct. 2017

Agenda preliminară a evenimentului, precum și subiectele de discuție propuse pentru fiecare panel în parte pot fi găsite pe site-ul oficial.

comert online

Nu pot să mă laud că am fost pe la prea multe evenimente offline ale celor cu un job în online, dar pot spune că la o bună parte dintre cele la care am participat am întâlnit persoane care habar nu aveau ce se discută acolo. Stiau în mare parte subiectul și mai puțin despre acesta. De ce veneau? Tind să cred că puterea obișnuinței era suficient de mare pentru a-i motiva. Eveniment despre cum se fac bani din online? Hai să mergem! Bine, bine, dar despre ce modalități de monetizare vor discuta? Nu contează, vedem acolo. Dacă între timp fată pisica vecinei și e musai să se pună poze pe Facebook cu fiecare pisoi în parte motivația de a merge la evenimentul respectiv dispare. Asta e! Mergem la următorul.

De aici și până la articolele cu dezamăgiri din feed este doar un pas. Printre cei prezenți sunt și persoane care au mai fost pe ici pe colo și au înțeles că timpul unui astfel de eveniment este limitat. Prețios și limitat. Dacă tot au decis să participe (a se citi – au renunțat la câteva ore de lucru sau de hârjoneală cu familia / au condus câteva sute de km) așteptările lor sunt peste cele ale celor care dimineața nu știau dacă vor merge sau nu. Sunt și peste ale celor care vin doar pentru a face act de prezență. Am observat că a luat amploare acest stil – vin, fac câteva poze, le postez pe Facebook ca să vadă prietenii că am fost acolo, salut câteva persoane și mă retrag discret înainte să se prindă lumea că pedestalul e putred.

Agenda preliminară TeCOMM 2017 a fost postată pe site-ul oficial.

Altfel stă situația când agenda unui eveniment este făcută publică din timp. Preliminară. Înțelegem. Detaliată. Apreciem. De aici încep diferențele. Si trierea naturală a participanților.

Ne-am obișnuit să găsim în invitațiile la evenimente posibilitatea de a stabili noi contacte. Eu unul recunosc. Sunt deschis la oportunități realiste de busines. Imi place să stau la o ceai și să discut despre un proiect nou. Organizatorului îi revine obligația de a face tot ceea ce îi stă în putință pentru a strânge alături persoane cu un nivel de pregătire cât de cât compatibil. Atenție! Nu spun apropiat. Spun compatibil. Atitudinea față de agenda evenimentului este un prim test de departajare. Cei care au la activ câteva proiecte nereușite, proiecte în care au investit timp și resurse materiale, și-au dezvoltat un simț special. Ei îi simt imediat pe cei care au venit cu temele nefăcute.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo

Peste 2500 proprietari ai magazinelor online și profesioniștii din industrie fac parte din comunitatea TeCOMM, cu scopul de a-și cunoaște mai bine oportunitățile de dezvoltare și de business.

Pentru cei aflați la început de drum, organizatorii au pregătit secțiunea Start-up Area care cuprinde workshop-uri dedicate pe teme de interes precum: alegerea platformei online, creșterea brandului, online marketing sau conversii.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo are loc între 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca și reunește peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști din industrie.

Pe lângă prezentări, dezbateri și workshop-uri, evenimentul va include și:
– Masterclass SEO The SEO Force Awakens
– Zona expozițională deschisă participanților prezenți la eveniment care facilitează oportunități de business
– Întâlniri 1:1 cu expozanții

Înscrierile continuă pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.

Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C din România.

Articole recente

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Ieri: Social media este inutilă. Azi: Manipularea și dezinformarea este evidentă. Străbunii noștri aveau o vorbă. Fă-ți iarna car și vara sanie! Dacă nu puteai…