Cum să câștigi bani alături de cei care fac comerț electronic dincolo de banal

26 iul. 2017

In rândul celor cu cupe de șampanie în mână circulă o vorbă „nu contează ce știi, contează pe cine știi”.

comert electronic

O parte dintre bloggerii români care au reușit să deslușească tâlcul acestei vorbe vor fi prezenți pe 24 – 25 octombrie ac la TeCOMM în Cluj. Ei au încetat să-și mai piardă timpul pe la evenimente care bat pasul pe loc. Ei vor să se mențină în prima linie. Si pentru a se menține merg acolo unde se pot întâlni cu alte persoane care își respectă timpul la fel de mult ca și ei. Invață unii de la alții. Se ajută reciproc. Pun bazele unor proiecte comune. La fel ca și înainte. Singura diferență este nivelul. Paharul cu lapte cu miere a fost înlocuit cu o cupă de șampanie.

Nu întâmplător în articolul Dacă vreți să mănâncați la masă, ridicați-vă de pe podea am folosit o poză cu două pahare de șampanie. Puțini dintre voi au fost atenți la locație. Fundalul. Cadrul. Nu era într-un birou cu agendele în fundal. Era pe plajă. Litoral. Concediu. Familie. Familia este la ultimul nivel al mesei respective. Respect. Confort. Conștiință. E simplu.

E simplu. Dar ca să ajungem acolo trebuie să lăsăm în urmă frustrările și o bună parte din educația primită. Le lăsăm în urmă și începem să învățăm ce așteptări au de la blogosferă cei care fac comerț electronic dincolo de banal. Nu mai tragem cu ochiul. Nu mai furăm meserie. V-am spus că un blogger își va dezvălui doar secretele pe care le puteți observa și singuri. Cei care vrem să fim în prima linie ne ridicăm din scaun, conducem sute de km (sau zburăm) și întrebăm. Strângem mâini și întrebăm.

Pe la unele evenimente am observat că este obiceiul să ne prezentăm înainte să adresăm o întrebare. O prezentare mai lungă decât întrebarea banală. Ce este mai important? Prezentarea sau răspunsul la întrebare? Eu prefer evenimentele la care cei prezenți au venit ca să obțină răspunsuri. Si să cunoacă oameni.

Am fost întrebat de ce stau pe net pe acest blog. Priviți fotografia de mai sus! Blogul meu este acolo unde-i șade cel mai bine. Menținerea acelei poziții este adevărata mea provocare. Dacă vreți să mergem pe același drum vă recomand să ieșiți din banalitate.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo

comert online

Peste 2500 proprietari ai magazinelor online și profesioniștii din industrie fac parte din comunitatea TeCOMM, cu scopul de a-și cunoaște mai bine oportunitățile de dezvoltare și de business.

Samuel Laurinkari, Head of EU Affairs în cadrul eBay, transmite în cadrul evenimentului de eCommerce principalele modele comerciale ale secolului 21 și modalitățile prin care magazinele online devin relevante la nivel global. Înainte de a se alătura uneia dintre cele mai mari companii multinaționale în comerț electronic, Samuel a lucrat în relații guvernamentale pentru LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.

Piața de fashion retail din România a cunoscut o creștere accelerată, astfel că în 2016 a fost estimată la 3,13 miliarde de euro, fiind susținută de peste 18.000 de retaileri din industrie, potrivit MKOR Consulting. Pentru a aduce un plus valoare industriei de fashion, TeCOMM include în acest an conferința The Catwalk Stage din 24 octombrie dedicată exclusiv retailerilor care activează în această industrie.

TeCOMM include în 24 octombrie și master class-ul SEO susținut de specialistul Ovidiu Joița (Owner iAgency) care are o experiență de peste 17 ani în marketing și publicitate online. Master class-ul SEO va include tematici axate pe ce se află în spatele paginii web Google.com, indexarea Google, analiza și strategia SEO, optimizare on/off page sau KPI pentru serviciile SEO.

Manuel da Costa, fondatorul Effective Experiments, prezintă în cadrul noii secțiuni Entrepreneurship Stage una dintre soluțiile ghidate de A/B testing pentru business-urile din online sau pentru echipe performante. Manuel practică CRO de 5 ani și a colaborat cu numeroase companii de comerț electronic pentru a le îmbunătăți conversiile și veniturile. Forumul de discuții din cadrul Entrepreneurship Stage reunește proprietarii de magazine online care doresc să își dezvolte business-ul online.

Pentru cei aflați la început de drum, organizatorii au pregătit secțiunea Start-up Area care cuprinde workshop-uri dedicate pe teme de interes precum: alegerea platformei online, creșterea brandului, online marketing sau conversii.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo are loc între 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca și reunește peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști din industrie.

Înscrierile continuă pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.

Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C din România.

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…