Eficientizează-ți magazinul cu coșuri de cumpărături

12 mai 2021

O soluție rapidă, eficientă și cât se poate de rentabilă pentru o problemă reală pe care aceștia o au. Și cum poți face acest lucru, în așa fel încât investiția să nu îți afecteze profitul? Cu doi pași cât se poate de ușori.

Primul este acela de a alege produse de calitate, produse căutate de către oamenii cărora vrei să le vinzi. Al doilea este acela de a te concentra și pe felul în care aranjezi magazinul și pe întreaga experiență pe care o au clienții care îți trec pragul. Iar la o experiență de calitate, inedită, contribuie și accesoriile pe care le pui la dispoziție. Tocmai de aceea, trebuie să acorzi la fel de multă atenție și elementelor, precum modelele de cos cumparaturi.

cos cumparaturi

Confortul clienților tăi – prioritatea cea mai mare

Deși zicala ”Clientul nostru, stăpânul nostru” ni se pare puțin cam dură, trebuie să recunoaștem un lucru: Clienții sunt cei care ne ajută afacerile să rămână în picioare. Și tocmai de aceea trebuie să acordăm o atenție sporită nevoilor și dorințelor tuturor. Asta dacă vrem să avem o afacere prosperă, care să funcționeze așa cum ne dorim, oferindu-ne satisfacții pe măsură.

Mai ales în ultimul an, clienții caută o experiență. Nu mai sunt mulțumiți cu simplele cumpărături de nevoie. Au nevoie de mai mult, deoarece știu că și ei valorează mai mult. Își doresc ca în schimbul banilor pe care îi cheltuie în magazinul tău să primească la rândul lor ceva, în afară de produsele de care au oricum nevoie. De aceea te sfătuim să pui accentul pe modul în care amenajezi magazinul, elementele de design, ofertele… Într-un cuvânt, lucruri care să îți satisfacă clienții, care să corespundă cât mai bine dorințelor lor.

Iar pentru a-i satisface pe clienți tot ce trebuie să faci dacă ai un magazin este să le asiguri calitate la superlativ. Încă de când fac primul pas în magazinul tău și până la ieșire. Știm că pare o explicație vagă, care acoperă foarte multe aspecte ale unui magazin, dar soluția este mult mai simplă decât te-ai aștepta. Așadar, care este elementul care îi însoțește pe clienți de la intrare și până la ieșirea din magazin, uneori chiar până în parcare? Acest ultim indiciu ar fi trebuit deja să îți ofere răspunsul: coșurile de cumpărături!

Ce impact are un simplu coș de cumpărături?

Nu subestima încă impactul acestui accesoriu. Gândește-te bine la experiența cumpărăturilor, la drumul clienților prin magazin. Apoi gândește-te – nu sunt coșuri cumpărături mereu acolo, când clienții au nevoie de ele?

Poate că vorbim de oameni în vârstă sau oameni care au probleme de mobilitate. Aceste coșuri îi ajută să își așeze cumpărăturile într-un mod ordonat, îi ajută să gestioneze produsele mai ușor și, nu în cele din urmă, le oferă un plus de independență. Cum? Cu ajutorul modelelor diverse – există coșuri mari, mici, cu roți, fără, cu un mâner sau două etc.

Sau poate este vorba de oameni tineri, care se grăbesc sau care nici nu aveau în plan să intre la cumpărături. Nu au nimic în care să pună cumpărăturile atunci când le iau de pe raft, precum o pungă din aceea de pânză care a devenit foarte celebră în ultimul timp. Sunt luați prin surprindere. Dar tu ești cu un pas înaintea lor și îi surprinzi – de această dată plăcut – și le oferi coșurile salvatoare.

Cu ajutorul unui coș într-o stare bună, cu o dimensiune potrivită, magazinul tău le va oferi clienților doar ce e mai bun. Deoarece experiența pe care le-o creezi atunci când vin să își facă cumpărăturile în incinta magazinului tău contează, în general, mult mai mult chiar și decât produsele în sine. Așa că nu te da în lături de a le arăta clienților tăi că îți pasă cu adevărat de ei. Dotează-ți magazinul cu câte un coș de cumpărături adecvat pentru orice persoană și orice volum de cumpărături. Vei avea numai de câștigat!

Articole recente

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Ieri: Social media este inutilă. Azi: Manipularea și dezinformarea este evidentă. Străbunii noștri aveau o vorbă. Fă-ți iarna car și vara sanie! Dacă nu puteai…