La Webstock 2022 se discută despre ucenici și maeștri în mediul online

07.09.2022

Webstock 2022 – un loc unde ucenicii se întâlnesc cu maeștrii în mediul online și discută despre alți maeștri.

Pentru cei care și-au câștigat măcar un covrig din mediul online, nu mai spun de cei care își câștigă zilnic pita la navigând pe internet, Webstock nu mai are nevoie de nici-o prezentare. Dacă nu ai auzit încă de Webstock și ai aspirații online, cu toată stima și respectul, înseamnă că ești la un nivel de pișcot. Îmi asum acestă afirmație. Unul dintre aspectele interesante ale acestui eveniment online este că a devenit atât de cunoscut în această breaslă încât necunoașterea existenței sale spune extrem de mult celor atenți la detalii.

Atenție. Una este să nu consideri necesar să participi la Webstock și alta să nu știi de el. Am evitat să spun … „să nu mai consideri necesar”. Am întâlnit și astfel de cazuri. Când erau mici și au primit invitație săreau în sus de bucurie. După ce au mai crescut, și-au schimbat criteriile de evaluare. Nu merită. Diferența de calitate este evidentă comparativ cu evenimentele cu plată. Și alte ifose specifice celor care au uitat rapid de unde au plecat și cred că acum sunt profesioniști.

Webstock este pentru toți cei care sunt dispuși să depună un minim efort pentru a participa. Să scrie un articol pe blogul personal. Să dea un share pe social media. Să zică ceva într-un video. Și, cel mai important, să participe. Exact, să vină la eveniment. La toate edițiile anterioare au rămas teancuri întregi de ecusoane neridicate cu nume / prenume / blog sau agenție. Spre deosebire de evenimentele cu plată unde lipsa de participare poate fi motivată de prețul biletului, la Webstock intrarea este GRATUIT în baza unei invitații.

Despre ucenici și maeștri

Ucenici. Maeștri. Cei care vor să învețe de la alții. Cei care vor să-i învețe pe alții.

Ei bine, vremurile actuale au adus în față o altă bulă – maeștri de maeștri care nu vor să învețe pe nimeni. Sunt acele persoane ale căror rezultate le vedem în mediul online cu urmări rapide în offline. Sunt acele persoane care folosesc tehnici de comunicare online în fața cărora cei pe care noi îi considerăm maeștri se uită cu uimire. Nu îi cunoaștem. Nu îi știm cu nume / prenume / poreclă / nume de cod / avatar. Le vedem doar rezultatele. Și, conform celor care urmăresc acest subiect, rezultatele sunt cu mult peste cele mai pesimiste așteptări. Maeștrii noștri de ieri sunt mici copii pe lângă acești maeștri anonimi. Dacă ar fi fost atât de profesioniști pe cât susțin ar fi ieșit în față și ar fi contracarat imediat influența acestor persoane. Ar fi transmis fiecare pe propriile canale avertizări, recomandări etc.

Dacă la edițiile Webstock anterioare acest subiect a fost abordat în particular la o bere, un suc sau o cafea în acest an aș prefera să aibă loc la microfonul principal. Ce facem? Continuăm să stăm nepăsători în fața celor care se folosesc de mediul online pentru a tranmsite cu rea intenție o anumită informație sau pentru a denatura o anumită discuție online? La început erau puțini și îi puteam trece cu vederea. Rezultatele lor erau minore. Acum totul este la un alt nivel. Un nivel organizat conform manualului de strategie online.

Bine că nu se pot înscrie la Webstock Awards 2022 c’ar fi luat toate premiile.

Acestea fiind zise, dacă te bate gândul să vii și tu la Webstock mai gândește-te o dată și … dacă tot vrei intră pe webstock.ro. De acolo te descurci și singur.

Comentarii

Postează un comentariu


Articole învecinate