Locuri special amenajate pentru selfie-uri în București, cu canapele curățate și logo-uri vizibile

31 mart. 2016

Sunteți în București și vreți să vă faceți un selfie într-o anumită locație pentru a le spune prietenilor că ați întâlnit niște profesioniști? Căutăți o canapea lângă un logo vizibil!

De ani buni, încerc să-i înțeleg pe cei care au preluat fel și fel de expresii a la marketing dar au încetat să mai ia în seamă bârna din proprii ochi. Hai să vă dau un singur exemplu.

Cu toții îi compătimim pe bieții jurnaliști de teren care stau ore în șir afară, indiferent că plouă, e ger, e caniculă, bate vântul etc în fața unor instituții. Dacă începem să mai întrebăm prin dreapta și prin stânga de ce nu se amenajează un spațiu pentru presă se pasează discret discuția. Asta înseamnă să fii jurnalist! Să stai afară. Să muncești pentru fiecare știre. Din păcate, acceași mentalitate am întâlnit-o de nenumărate ori și la unele persoane cu state vechi în marketing. Vrei să-ți faci o poză cu logo-ul firmei? Ieși afară! Chiar dacă vrei să folosești poza pentru a le recomanda prietenilor firma respectivă. Firmă. Clinică. Restaurant. Terasă. Pub. Sală de concerte. In schimb, aceleași persoane solicită un tarif piperat pentru promovarea în social media.

curățare canapele în București

Aș prefera ca aceste persoane să vină cu idei adaptate realității. Mi-aș dori să renunțe la a pasa vina pe umerii celor cu mentalități aparent învechite. Vreau să ne demonstreze că trăiesc în prezent. Că sunt demne de locul de muncă pe care îl ocupă.

Vreți o promovare naturală în social media?

Amenajați un spațiu pentru selfie-uri. Cu o canapea curățată integral cel puțin o dată la șase luni (aceasta este perioada recomandată de către specialiștii în curățare canapele în București) și cu logo-ul firmei așezat corespunzător. Cei care doresc să vă recomande se așează, scot telefonul, fac o poză, scriu câteva cuvinte și o distribuie prietenilor. Simplu și gratuit.

Dacă vreți într-adevăr să fiți recomandați natural în social media sfatul meu este să faceți diferența dintre noi și jurnaliștii care sunt plătiți ca să stea afară pentru o declarație. Noi vă recomandăm pentru că așa dorim. Nu ne obligă nimeni. In schimb, vrem să fim respectați. Vrem și noi măcar o canapea curată pe care să ne așezăm. Demonstrați-ne că ați înțeles pe ce se bazează astăzi social media. Performanțe ridicate în marketing se mai pot obține doar în baza unui respect reciproc.

Viva Clean – servicii de curățare canapele în București

Canapea avem. Logo amplasat vizibil avem. Teste am făcut. Cine răspunde de canapea? Trebuie să arate impecabil.
 curatare canapele bucuresti viva cleanEu vă recomand Viva Clean. Ei vă pot ajuta să scapați de acarieni, pete și mibrobi în cel mai scurt timp, obtinând astfel o canapea curată prin metode de spălare și igienizare unice, cu efecte de durată, într-o stare perfectă pentru un selfie care să vă reprezinte.

Articole recente

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Ieri: Social media este inutilă. Azi: Manipularea și dezinformarea este evidentă. Străbunii noștri aveau o vorbă. Fă-ți iarna car și vara sanie! Dacă nu puteai…