Parenting la Webstock Awards 2018

08.09.2017

Dacă știi un proiect de parenting care ți-a atras atenția în ultimul an, astăzi este ultima zi în care îl poți înscrie la Webstock Awards 2018 în categoria Parenting.

Astăzi este ultima zi în care se mai pot înscrie proiectele pentru Webstock Awards 2017. Ce vedeți mai sus este un headline pe care doresc să-l reiau peste un an. Dacă vreți să devină realitate hai să dăm mână de la mână, click de la click, link de la link, comentariu de la comentariu și ce o mai fi necesar ca el să devină realitate.

parenting

Noul val de marketing se bazează pe familie. Păi dacă este așa și campaniile de parenting se înmulțesc într-un an cât altele în 3 ani hai să mergem cu jalba în proțap la Manafu și să-i cerem să ne permită să ne întrecem între noi. Vorba aia – noi lucrăm cu copiii, clienți lor de mâine. Cum îi educăm noi azi, așa îi au ei mâine.

Am observat că apare câte o categorie nouă ori de câte ori o rețea de socializare printre rădăcini. Ei se întrec ei. Vreau să apară o categorie nouă și venind din partea unei categorii de persoane. Vreau ca și cei care organizăm proiecte de parenting să ne întrecem între noi. Mijloacele noastre de comunicare sunt foarte vaste. Avem legături pe toate rețelele de socializare, în toate țările, în toate parcurile, în toate taberele pentru copii. Avem oameni care pot bate gongul la km 0 și oameni care pot da din clopoțel în cel mai îndepărtat cătun din țară. Noi nu ne regăsim în niciuna din categoriile existente în prezent la Webstock Awards. A ne pune alături de cei de la Utility sau de la Special Projects este ca și cum am pune bloggerii alături de vloggeri. Cu toții avem intenții bune. Deosebirea este că noi ne adresăm copiilor.

Vreți să avem categoria Parenting la Webstock Awards 2018?

Vreți? Sigur? Hai să ne mobilizăm. Hai să dăm mână cu mână indiferent de agențiile de publicitate cu care fiecare are afinități, de numărul de vizitatori unici lunari sau de anii copiilor care ne pun zilnic nervii la încercare! Hai să dăm mână cu mână inclusiv cu cei cărora Provindența le ține la sertar dorința de a avea proprii copii! Hai să dăm mână cu mână mai ales cu cei care au schimbat soarta unor copii! Hai să ne unim forțele și să demonstrăm că merităm să avem propria categorie la Webstock Awards începând de anul viitor!

Stiți de ce vreau să avem propria categorie la Webstock Awards? Ca să creștem calitatea campaniilor de parenting și să le reamintim în fiecare an celor prezenți în sală cât de importanți sunt cei 7 ani de acasă.

Campaniile lor din următorii ani, indifent de categoria în care v-or fi înscrise, se vor adresa celor care au trecut deja prin campaniile noastre de parenting.

Ce spuneți? Dăm mână de la mână? Răspundeți aici! Ca să vadă și Manafu și ai lui. Scrieți de pe Facebook sau cu modulul clasic de comentarii.

Comentarii

  1. Andrei Manea spune:

    Ca intotdeauna, te poti baza si pe mana mea!

  2. Ana spune:

    Daaa. Total de acord. Suntem o comunitate prea mare ca sa nu ne facem auziți. Susțin! 😊

  3. Cristina spune:

    Nișa de parenting a crescut frumos în ultimii ani. Sunt proiecte absolut minunate pe zona asta, asa că, da, chiar merităm un loc la webstock.

  4. Cristina spune:

    Ce idee faină! I’m in! 🙂

  5. Ana spune:

    Îmi place ideea de a avea o categorie dedicată nisei de Parenting. Însă eu nu cred in competiție, ci, mai degrabă, in colaborare. Dar poate, cine stie, creăm si criterii noi de selecție care sa se bazeze pe comunicare, comuniune, cooperare. Adică proiecte in care s-au implicat mai multi bloggeri si au avut un impact cuantificabil.

    • andrei manea spune:

      Ce pacat ca aici nu exista REACTIONS, ca pe Facebook, sa putem da Inimioare. Dar uite ca am facut inimioara din cuvinte! 😉

    • Tudor spune:

      Am spus. Imi doresc ca această categorie să fie un exemplu pentru ceilalți. Să le aratăm unde pot ajunge dacă renunță la egoism și concep campanii bazate pe colaborare. Si ei au nevoie de exemple puternice.

      In al doilea rând, cam toate întâlnirile organizate pentru bloggerii de parenting la care am participat au sfârșit cu discuții despre cum să facem mai mulți bani. Despre cum să ne creștem comunitățile și traficul pe blog. Dacă vrem să facem bani din online o astfel de competiție este constructivă pentru toți.

  6. I’m in! Felicitări pentru inițiativă!

  7. Tudor spune:

    Mulțam, Raluca

  8. Felicitări de idee și inițiativa!!! Ar fi frumos sa dam aripi și acestei nișe! As merge mult pe campanii sau proiecte care au adus un beneficiu real comunității și pe ideea de apreciere..nu neaparat de premiere( competiție) Dar da, cred ca e o idee frumoasa și mulți oameni care pot susține ar intra mai ușor in contact cu bloggerii de parenting, după o astfel de punere in lumina!

    • Tudor spune:

      Imi doresc să fie o competiție asemenea partidelor de sport la care nu se ține scorul. Principalul criteriu poate să fie voința organizatorului. Cât de mult a luptat ca să ducă o idee la fapte. Vreau exemple care să-i motiveze și pe alții să-și urmeze visele. Vreau să văd mâini de ajutor întinse.

  9. Susțin inițiativa ta, pentru că am văzut colaborări frumoase și campanii comune intre bloggerii de parenting. Succes!

    • Tudor spune:

      Aceste campanii pot avea un rezultat final net superior dacă ar beneficia și de sprijinul altor sponsori sau de un sprijin mai mare din partea celor deja existenți. Această competiție va aduce un plus valoare comunității românești de parenting și îi va putea netezi drumul către sponsori.

  10. Diana spune:

    Faină ideea! O susțin:)

  11. Buna,

    Super buna e ideea pentru rubrica de parenting. Suntem atat de multi bloggeri care scriu si si implica in proiecte care nu pot concura cot la cot cu cele deja catalogate. Sustin ideea all the way!!

  12. Oana spune:

    Buna idee! I’m in! Acum că ne-am strâns mai mulți, care e pasul următor?

Postează un comentariu


Articole învecinate