Trimiteți-vă prietenii pe podium la Webstock Awards 2017

27.07.2017

Aveți prieteni timizi cu proiecte online românești de excepție? Trimiteți-i pe podium la Webstoock 2017! Au început înscrierile.

La Webstock am întâlnit două categorii de premianți. Pe primul loc sunt echipele cu ceva experiență în mediul online. Ei își stabilesc încă de la început ca obiectiv secundar obținerea în toamnă cel puțin a unei diplome la Webstock. Spun cel puțin pentru că există posibilitatea de a înscrie un proiect în mai multe categorii. Pe locul doi sunt proiecte înscrise de prieteni. Cei din spatele lor și-au propus doar să lase ceva bun în urmă, fără să alerge după premii.

In acest an am decis să-mi trimit și eu niște prieteni pe podium la Webstock. I-am înscris pe cei de la CivicTechᴿᴼ la categoria Utility.

Proiectele civictechRO sprijină ideile și inițiativele care aduc valoare societății digitale și fac administrația publică să funcționeze mai bine pentru cetățean.
De la modernizarea sistemelor informatice actuale la crearea de noi servicii electronice publice, proiectele CivicTech transformă ideile frumoase pentru societate în soluții concrete la doar un click distanță.

I-am înscris pentru că este singurul proiect online lansat în acest an care și-a propus să vină în sprijiinul întregii societăți românești pe termen lung.

Webstock Awards

Inscrieți-vă și voi prietenii la Webstock 2017! Până pe 8 septembrie 2017. Nominalizările vor fi anunțate pe 12 septembrie.

Cele 11 categorii în care poate fi înscris un proiect sunt:

Publishing
Proiecte de continut care ofera un volum mare de informatii. Ele pot proveni din online (site-uri), social media (conturi diverse) sau mobile (aplicatii). Foarte importanta este componenta de storytelling, volumul de continut oferit si designul. Proiectele de content marketing pot fi de asemenea inscrise aici. La aceasta categorie se pot inscrie proiecte care au mai participat, cu conditia sa demonstreze ca in ultimul an au avut imbunatatiri sau actualizari care au contribuit la cresterea si dezvoltarea lor. Blogurile (personale sau specializate) nu pot fi inscrise in aceasta categorie. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare.
 
Utility
Site-uri sau aplicatii online care vin in ajutorul utilizatorilor. Este important sa se sublinieze cum ajuta proiectul respectiv publicul larg, ce avantaje ofera, ce problema rezolva (daca e cazul). La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior. In preselectie va conta partea utilitara a proiectului.
 
Best Use of Photography
Proiecte online in care fotografia si imaginea sunt puse in prim plan, care pot fi prezente pe site-uri si microsite-uri, platforme sociale (conturi) sau aplicatii mobile. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise atat proiecte de brand, cat si personale. Este foarte important sa se retina ca trebuie sa fie vorba de proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Influencer Campaigns
Campanii desfasurate de branduri prin intermediul bloggerilor, vloggerilor sau instagrammerilor romani. Creativitatea e un factor esential, dar se apreciaza si rolul influencerilor in campanie si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Special Projects
Proiecte speciale in online, blogging, aplicatii Facebook, noi retele sociale, care nu se incadreaza in alta categorie din concurs. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Social Media Projects
Proiecte personale sau initiate individual ori impreuna cu branduri de catre bloggeri, vloggeri si instagrammeri, ce urmeaza idei originale sau au fost dezvoltate in campanii. Proiecte care au scos in evidenta implicarea autorilor (bloggerilor, vloggerilor, instagrammerilor) si s-au remarcat prin creativitate si utilitate. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Mobile Applications
Aplicatii mobile dezvoltate de organizatii si companii din Romania. Conteaza foarte mult creativitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor de Facebook. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Corporate Blogs
Bloguri de companie, brand sau organizatie lansate si adresate publicului din Romania. Sunt apreciate acele bloguri care publica articole in mod frecvent, ofera informatii despre brand publicului si sprijina demersul de comunicare al institutiilor. La aceasta categorie pot fi inscrise bloguri participante si la editia anterioara, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an.
 
Innovation
Categorie dedicata proiectelor foarte noi, care utilizeaza idei sau tehnologii noi. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin din randul brand-urilor care au facut experimente social media sau in online, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Se accepta doar proiecte lansate deja. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Best Brand on Instagram
Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant pentru publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica articole in mod frecvent, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 3000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an.
 
Best Use of Video in Online
Proiecte online in care componenta video este pusa in prim plan, care sunt repezentate fie de site-uri dedicate (ori sectiuni pe acestea), fie de campanii de brand. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte de brand. Este foarte important sa se retina ca trebuie sa fie vorba de proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.
 
Online Personality of the Year
Persoane active in mediul online care se exprima prin intermediul blogurilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati.

Comentarii

Postează un comentariu


Articole învecinate