Xiaomi a lansat astăzi Redmi TV – o interfață optimizată pentru XiaoAI

29 aug. 2019

Sub brandul mai mic – Redmi, Xiaomi a lansat astăzi în China un nou produs : Redmi TV.

Redmi TV

Când vine vorba despe tehnologie de primă linie, în cele mai multe cazuri, editorii online care se grăbesc să reproducă o știre despre lansarea unui anumit produs nu reușesc să vadă pădurea din cauza copacilor. Ei preiau rapid caracteristicile produsului fără să urmărească și detaliile care stau în spatele lansării produsului respectiv.

În primul rând, Redmi este considerat fratele mai mic al marelui Xiaomi. Un frate mai mic care dispune de produse și mai accesibile. Produse la un preț mai mic decât al celor de la Xiaomi. Dacă vreți, Redmi este considerat un brand adresat celor care peste câțiva ani își vor putea permite produse Xiaomi. Sau celor care vor să testeze aceste produse cu o investiție mimimă. Produsele Redmi au un rol important de educare pentru viitor. Pentru ziua de mâine. Pentru un stil de viață dependent de asistenți online.

Prin lansarea Redmi TV de astăzi Xiaomi a venit în sprijinul fanilor Redmi cu un produs care să le permită să țină pasul cu noile facilități tehnologice. TV-ul nu mai este un simplu tv. El tinde să devină principalul mijloc de comunicare cu obiectele IoT. Chiar dacă smartphone-ul ne oferă libertate de mișcare, avantajele oferite de către televizoare în aceaastă privință sunt net superioare.

XiaoAI este asistentul smart al grupului Xiaomi.

Cu ajutorul lui, orice posesor de Redmi TV va avea posibilitatea de a comunica rapid și comod cu toate device-urile Xiaomi la care este conectat. Aici încep diferențele. Unii rămân captivi în anumite caracteristici care le permit să vadă un anumit film sau o emisiune tv în condiții mai performante, în timp ce alții urmăresc lista de facilități oferite unui mediu smart.

Redmi TV nu este un simplu TV. Este o poartă larg deschisă altor produse și servicii oferite de către Xiaomi. Dacă vreți, priviți-l ca pe sacoșa oferită de unele mall-uri la un preț modic la casele de marcat. Inscripționată cu logo și, uneori, cu un mesaj atractiv.

Articole recente

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Ieri: Social media este inutilă. Azi: Manipularea și dezinformarea este evidentă. Străbunii noștri aveau o vorbă. Fă-ți iarna car și vara sanie! Dacă nu puteai…