Cei care merg la TeCOMM se interesează din timp despre ce se discută
Agenda preliminară a evenimentului, precum și subiectele de discuție propuse pentru fiecare panel în parte pot fi găsite pe site-ul oficial.
Nu pot să mă laud că am fost pe la prea multe evenimente offline ale celor cu un job în online, dar pot spune că la o bună parte dintre cele la care am participat am întâlnit persoane care habar nu aveau ce se discută acolo. Stiau în mare parte subiectul și mai puțin despre acesta. De ce veneau? Tind să cred că puterea obișnuinței era suficient de mare pentru a-i motiva. Eveniment despre cum se fac bani din online? Hai să mergem! Bine, bine, dar despre ce modalități de monetizare vor discuta? Nu contează, vedem acolo. Dacă între timp fată pisica vecinei și e musai să se pună poze pe Facebook cu fiecare pisoi în parte motivația de a merge la evenimentul respectiv dispare. Asta e! Mergem la următorul.
De aici și până la articolele cu dezamăgiri din feed este doar un pas. Printre cei prezenți sunt și persoane care au mai fost pe ici pe colo și au înțeles că timpul unui astfel de eveniment este limitat. Prețios și limitat. Dacă tot au decis să participe (a se citi – au renunțat la câteva ore de lucru sau de hârjoneală cu familia / au condus câteva sute de km) așteptările lor sunt peste cele ale celor care dimineața nu știau dacă vor merge sau nu. Sunt și peste ale celor care vin doar pentru a face act de prezență. Am observat că a luat amploare acest stil – vin, fac câteva poze, le postez pe Facebook ca să vadă prietenii că am fost acolo, salut câteva persoane și mă retrag discret înainte să se prindă lumea că pedestalul e putred.
Agenda preliminară TeCOMM 2017 a fost postată pe site-ul oficial.
Altfel stă situația când agenda unui eveniment este făcută publică din timp. Preliminară. Înțelegem. Detaliată. Apreciem. De aici încep diferențele. Si trierea naturală a participanților.
Ne-am obișnuit să găsim în invitațiile la evenimente posibilitatea de a stabili noi contacte. Eu unul recunosc. Sunt deschis la oportunități realiste de busines. Imi place să stau la o ceai și să discut despre un proiect nou. Organizatorului îi revine obligația de a face tot ceea ce îi stă în putință pentru a strânge alături persoane cu un nivel de pregătire cât de cât compatibil. Atenție! Nu spun apropiat. Spun compatibil. Atitudinea față de agenda evenimentului este un prim test de departajare. Cei care au la activ câteva proiecte nereușite, proiecte în care au investit timp și resurse materiale, și-au dezvoltat un simț special. Ei îi simt imediat pe cei care au venit cu temele nefăcute.
TeCOMM eCommerce Conference&Expo
Peste 2500 proprietari ai magazinelor online și profesioniștii din industrie fac parte din comunitatea TeCOMM, cu scopul de a-și cunoaște mai bine oportunitățile de dezvoltare și de business.
Pentru cei aflați la început de drum, organizatorii au pregătit secțiunea Start-up Area care cuprinde workshop-uri dedicate pe teme de interes precum: alegerea platformei online, creșterea brandului, online marketing sau conversii.
TeCOMM eCommerce Conference&Expo are loc între 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca și reunește peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști din industrie.
Pe lângă prezentări, dezbateri și workshop-uri, evenimentul va include și:
– Masterclass SEO The SEO Force Awakens
– Zona expozițională deschisă participanților prezenți la eveniment care facilitează oportunități de business
– Întâlniri 1:1 cu expozanții
Înscrierile continuă pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.
Evenimentul este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente şi PR, B2B şi B2C din România.