Creșterea online a unei afaceri prin strategii de Marketing Online și SEO
Într-o perioadă în care capacitatea de adaptare este esențială, așteptările din partea agențiilor de marketing online este foarte mare.
Literatura de parenting este saturată de sfaturi privind dezvoltarea timpurie a capacității de adaptare. Specialiștii ne recomandă să le favorizăm celor mici obținerea de experiențe personale cât mai dizerficate, să-i ajutăm să analizeze obiectiv fiecare confruntare și să le respectăm deciziile. În lista cu avantaje regăsim stima de sine și aptitudini de leadership, calități din ce în ce mai căutate de către cei din jur – de la simpli prieteni până la parteneri. O altă calitate extrem de importantă, despre care se discută mai puțin în acest context, este dezvoltarea capacității de a risca. Fiecare decizie implică un grad de risc. Rezultatul final poate fi de partea noastră sau împotriva noastră.
Dacă în urmă cu doar câțiva ani, cei mai mulți antreprenorii apelau la internet pentru a se dezvolta, acum apelează pentru a supravețui. Ritmul în care s-a schimbat piața într-un timp foarte scurt i-a obligat pe unii dintre ei să-și tragă definitiv obloanele. Tot ceea ce știau și aplicau când și-au deschis firmele acum nu mai este suficient. Costurile de achiziție și de transport au crescut enorm. Parteneri vechi și de încredere au dispărut din piață. Fidelitatea angajaților este fragilă. Termenele promise de către parteneri nu mai sunt respectate. Clienții, forțați la rândul lor de bugetul / familie, au devenit mai cumpătați. Ce facem? În cine să avem încredere? Riscăm sau nu?
Ce legătură există între parenting și o agentie marketing online?
Dincolo de contracte, strategii, fișe de lucru și metrici totul se reduce la capacitatea de analiză obiectivă a situației actuale și de adaptare rapidă în baza unui risc minim asumat. Comerțul online nu este pentru cei temători. Doar cei capabili să-și asume riscuri pot beneficia de cele mai eficiente mijloace de promovare ale comerțului online.
Complexitatea ridicată a schemelor logice care stau la baza posibilităților de promovare online corelată cu capacitatea redusă a unor antreprenori de a-și asuma riscuri duce la evitarea celor mai eficiente mijloace în favoarea unora mai confortabile pentru ambele părți. O colaborare eficientă necesită o parte capabilă să gestioneze o schemă logică cu un nivel ridicat de complexitate și o parte dispusă, în ciuda acestei complexități, să accepte un rezultat nesigur.
Indiferent de alegerea noastră, celelalte opțiuni nu dispar. Ele rămân active în uneltele online disponibile în prezent. Sunt acolo și, cel mai important, pot fi folosite de către concurenții noștri direcți. Aici intervine responsabilitatea. Din acest moment începe următorul nivel. Lăsăm în urmă jocurile creative pe banii părinților sau deciziile iresponsabile pe banii corporației și începem să tratăm cu maximă responsabilitate financiară fiecare decizie. Ieșim din bula de confort și intrăm într-o bulă dominată de instabilitate. De rezultatul deciziei noastre depinde soarta întregii companii și, implicit, a familiilor angajaților la aceasta. Ce facem? Alegem o cale bătătorită de alții sau încercăm o potecă nouă? Cu cine ne consultăm?
O cale bătătorită este mai sigură dar sursa de la capătul ei poate fi deja epuizată. O potecă nouă este nesigură dar la capătul ei ne poate aștepta exact ceea ce ne-am dorit. Ce variantă alegem? Răspunsul la această întrebare se bazează pe experiențele din copilărie. Exact. Capacitatea de a risca învățată în copilărie este mai puternică decât responsabilitatea. Ea ne oferă acea doză de curaj fără de care am abandona la primele eșecuri. O doză de curaj ilogic și irațional. O doză de curaj care ne permite să ne dezvoltăm afacerea în mediul online prin strategii de Marketing Online și SEO.
Stoian Ciprian, Specialist SEO & Fondator Agentia OneMedia X Group din București: „Oamenii sunt sătuli de marketingul online agresiv al brandurilor. Clienții agențiilor de Marketing Online încep să se prindă de faptul că oamenii au devenit imuni la reclamele agresive din online și din ce în ce mai multe afaceri online încep să investească mai mult în strategii organice de creștere a vizibilității site-ului în Google.”
Ai două opțiuni: marketing agresiv și strategii organice. Tu ce alegi? Am spus mai devreme că și clienții s-au schimbat. Au devenit mai cumpătați. Mai prudenți. Mai precauți. Mai educați. Și … mai imuni la anumite tehnici nlp folosite cu succes în trecut.
Ce știi despre servicii optimizare SEO?
Una dintre cele mai mari metehne ale celor care își extind afacerile în mediul online este compromisul. Lasă că merge și așa și vedem pe parcurs. Dacă ai început un site pornind de la o themă gratuită pe un hosting cu un preț minim și crezi că seo te salvează te înșeli. O investiție seo în aceste condiții este o pierdere de timp și de resurse.
Serviciile SEO pot genera cel mai bun ROI în comparație cu multe dintre celelalte activități de Marketing Online dar, ca orice serviciu premium, vine la pachet și cu anumite cerințe speciale. Prima dintre ele este respectarea unui plan de seo. O promovare haotică, în lipsa unui plan seo, poate avea urmări foarte grave – poate duce inclusiv la compromiterea a domeniului web pentru aceste servicii. Tocmai din acest motiv, alegerea partenerului pentru seo este o decizie cu o responsabilitate ridicată. Dacă în cazul altor servicii de promovare online se discută despre pierderi financiare, o alegere seo greșită poate pune în pericol întregul proiect.
Ai auzit de seo demografic? Sau de seo sezonier? Dacă da, atunci ești pregătit să evaluezi obiectiv un raport seo. Simpla afișare a site-ului în prima poziție nu este o dovadă că ți-ai atins obiectivele seo.
Ai nevoie de agentie Social Media?
Agenția OneMedia X Group a fost înființată în Ianuarie 2020 de către Stoian Ciprian, Specialist SEO cu peste 8 ani experiență. El a căpătat experiență și skill-urile necesare pentru a genera clienți pe viață prin strategii de SEO în peste 5 ani de freelance și în cei 3 ani ca SEO Manager al unei agenții de Marketing Online din București.
În această prispă online, spre deosebire de alte locații, eu prefer să discutăm de la bun început cu cărțile pe față. SEO și celelalte servicii de promovare online necesită un anumit nivel de pregătire din partea agențiilor Social Media dar și a celor care le solicită. Tu ești pregătit să-ți crești afacerea prin strategii de Marketing Online și SEO?