Haideți și voi la Webstock 2016 – Sărbătoarea Roadelor Mediului Online

17.08.2016

Câteva motive pentru care vă invit să veniți la Webstock 2016 – Sărbătoarea Roadelor Mediului Online.

Acest articol este pentru cei care au auzit de Webstock și încă se mai gândesc dacă să participe sau nu. Celor care nu au auzit încă de Webstock și își câștigă (sau intenționează să câștige) un măr de pe urma mediului online din România le recomand să se orienteze către alte domenii. Acestă sărbătoare este dedicată doar celor care au tocit câteva taste în cursul anului. Cei dintre voi care ați fost la edițiile anterioare … ați confirmat deja participarea și la ediția din acest an.

webstock 2016

La Webstock like-urile se transformă în strângeri de mâini.

Mediul online înseamnă comunicare. De preferat, între prieteni. Chiar dacă printre noi există persoane care îl confundă cu Clubul TOnTIlor Anonimi el are menirea de a ne apropia. Ca oameni. Ca oameni care se împrietenesc în online și se întâlnesc în offline unde își strâng mâinile.

Este adevărat că puteți sta confortabil acasă și să urmăriți transmisia live de la Webstock, dar pun rămășag pe ce vreți voi că nu veți putea să vă bucurați exact de ceea ce este cel mai plăcut la această sărbătoare. De strângerea de mâini. La edițiile anterioare am întâlnit persoane care nici nu au stat în sală la prezentări. Puteau să vadă a doua zi înregistrările. Au ales să stea la taclale pe hol cu persoane care au venit de la sute de km. Cu bloggeri. Cu oameni din agenții. Cu simpli prieteni de pe Facebook.

Strângerile de mâini sunt un test subtil. Pe câți dintre cei prezenți îi cunoașteți personal? Sau măcar după nume din mediul online? Sau câți dintre ei vă cunosc? Dacă nu știți pe nimeni ce faceți? Rezemați un perete sau încercați să intrați în vorbă cu cineva? Nu râdeți! Pe lângă sedentarism, una dintre cele mai grave probleme cu care ne confruntăm noi cei din mediul online este atrofierea capacității de a comunica offline cu alte persoane.

La Webstock ideile pot deveni realitate.

Prin idee înțeleg o idee. Poate fi o idee măreață care să genereze un profit financiar consistent imediat. Poate fi o idee cu bătaie pe un termen lung. Cine organizează un sondaj în rândul bloggerilor ca să vedem câți dintre noi au pășit pe acest drum datorită Webstock? Webstock, prin conferințele organizate și premiile acordate, înseamnă inclusiv educație. La Webstock am asistat în urmă cu câțiva ani la prima discuție sinceră despre anumite campanii „aparent” negative în care anumite persoane cu influență începeau să-și arunce reciproc pietroaie. Totul era o înscenare. O înscenare din care unii mai câștigau și bani.

Când veniți la Webstock priviți în jur. Veți vedea persoane care își iau notițe la conferințe. O bună parte dintre ele vor contribui la transformarea unor idei în realitate. Gata, de astăzi …

La Webstock se compară roadele.

Noi ne-am cam pierdut răbdarea. Observ că generațiile care vin din urmă stau și mai prost. Vrem ca totul să se întâmple imediat. In cel mai fericit caz. Cel mai des răspuns la întrebarea „Când vrei să fie gata?” este „Ieri.”. Stiți și voi! Nu mai avem răbdare să urmărim un proiect pe un termen mai lung. Cu atât mai puțin să-l și concepem. Totul se face acum pe genunchi între două semafoare, vorba unui amic. Ei bine, așa nu ajungem prea departe. La țară, unde am copilărit eu, țăranii ieșeau la târg cu ce aveau. Unii cu legume. Alții cu fructe. Doar câțiva bătrâni erau cu nuci. De ce? Pentru că un nuc crește mai greu decât un pom. Roșii puteți culege la câteva săptămâni după ce puneți răsădurile. Un măr puteți culege în 2 – 3 ani de la plantare. O nucă o puteți culege și peste 7 ani. 7 ani în care îngrijiți nucul. Asta înseamnă răbdare. Faceți un proiect între două semafoare – obțineți o alună. Ii alocați mai mult timp – obțineți o nucă. Sau un coș cu nuci. Altfel … este imposibil. Aud acest amănunt în fiecare an când se acordă premiile Webstock. Nu puteți obține rezultate maxime cu un proiect tratat cu superficialitate.

Webstock este un loc unde se fură meserie. Se fură cu urechile ciulite. Si acest furt nu se vede pe monitor. Rezultate poate obține oricine. Mai ales cei care ascund cu bună știință metricii care le pot măsura. Roadele sunt doar pentru cei care au răbdare, sunt cu temele la zi și sunt capabili să ducă mai departe munca celor care au ocupat anterior posturile respective.

La Webstock se discută despre recunoștință.

Da. Despre recunoștință. Si aici am cam rămas în urmă. Nu spune nimeni să rămâneți la nesfârșit la stadiul de bloggeri pișcotari, dar când participați GRATUIT la un eveniment de un asemenea nivel … este de dorit să aruncați o privire pe lista partenerilor și să fiți recunoscători. Cu o poză, un comentariu, un articol. Cum vă lasă inima. La una din edițiile anterioare am discutat cu un ex-blogger despre decalajul educațional dintre bloggerii români și agențiile de publicitate. Sărim în sus de bucurie când ni se cere să postăm un articol publicitar (chiar și mascat), dar ne fofilăm când același partener sponsorizează un eveniment (chiar și atunci când participăm la el).

webstock 2016 parteneri

CSR-ul este de domeniul trecutului. In prezent se discută despre o altă formă mai eficientă de promovare. O formă care se bazează și pe recunoștința noastră.

Haideți și voi la Webstock 2016

Vreți mai multe detalii? Vă aștept la Webstock 2016. Pentru înscrieri se apasă cu curaj pe webstock.ro

Comentarii

  1. Nu prea sunt genul care iubeste sa socializeze la acest nivel asa ca eu voi fi printre cei care vor urmari online sau nu vor urmari deloc.

  2. Tudor spune:

    Sfatul meu este sa urmaresti online macar conferintele. Daca tot ai blog, invata cum il poti dezvolta si monetiza.

  3. Nu am fost la nicio editie, ma batea gandul asta…dar inca nu m-am decis 🙂

  4. Oana D. spune:

    Ai descris atat de cinematografic totul, ca mi-am imaginat pentru cateva momente filmul unei astfel de intalniri. N-am auzit de Webstock, de ce sa mint? Dar nici nu sunt un blogger care sa-si faca din pasiunea pentru blogging ceva mai mult. Desi, ramane de vazut daca acest status quo ma va caracteriza pe termen lung.

  5. Lamiita Petre spune:

    Multumim pentru informatie, am mai aflat ceva nou.

  6. Marin Rares spune:

    Traditionalele relatii business au fost inlocuite cu relatii amicale. Partenerii sunt prieteni care au subiecte comune de discutii in timpul liber. Cei care nu reusesc sa comunice sincer fata in fata vor ramane in urma.

  7. Tudor spune:

    Toate la timpul lor 🙂 Acesta este si farmecul mediului online. Aici nu sunt secrete. Totul este public. Doar vointa face diferenta. Vointa de a pune in practica ceea ce ajuns la tartacuta.

  8. Vlad spune:

    Ai perfecta dreptate. Anul trecut am fost la Webstock din partea firmei la care lucram. Atmosfera placuta. Cativa prieteni. Premii. Aplauze. Surprize din partea sponsorilor. Voie buna. A doua zi directorul mi-a cerut sa-i prezint un raport cu modul in care sponsorii au fost promovati in timpul si dupa Webstock. Prima parte mi-a luat o zi. A doua parte … nici dupa o luna nu aveam suficiente exemple ca sa-l pot convinge.

Postează un comentariu


Articole învecinate