In magazinele online sunt rochițe ieftine și foarte ieftine

6 feb. 2016

Voi cum deosebiți rochițele ieftine de cele foarte ieftine?

Mai multe persoane bănuite că administrau un site prin intermediul căruia erau comercializate haine susceptibile a fi contrafăcute s-au trezit săptămâna trecută cu poliția la ușă. Cică adevărata problemă n-ar fi fost că ei prezentau pe site tricouri, cămăși și pulovere originale și vindeau altceva, ci faptul că uitau să înregistreze vânzările în evidențele contabile și să declare toate veniturile astfel obținute.

După ce am citit această știre mi-a venit ideea să-mi deschid un magazin online cu rochițe ieftine și foarte ieftine.

rochite ieftine

In categoria „rochițe ieftine” voi adăuga rochițe originale la cele mai mici prețuri din piață. In categoria „rochițe foarte ieftine” voi adăuga rochițe posibil contrafăcute la prețuri și mai mici. La ce bătălie este în această nișă a comerțului online fiți siguri că îmi voi găsi în câteva zile furnizori de încredere pentru ambele categorii. Ca să nu-mi spargă poliția poarta la miezul nopții (apropo, nu înțeleg de ce le e teamă să vină ziua) voi adăuga la website un modul care să țină automat evidența contabilă. La cerere, pot să le dau user și parolă ca să verifice vânzările ori de câte ori vor. Pot să și cumpere dacă le aprobă șefii banii pentru flagrant, ca să vadă că le trimit cu factură exact produsele care le-au comandat. Ce au pus în coș e problema lor.

Eu spun că este o idee bună. Statul își ia partea lui din taxe și impozite. Furnizorii primesc în funcție de ce și cum îmi dau. Clienții au posibilitatea să-și cumpere rochițe la prețuri care trezesc invidia. Imi angajez câțiva prieteni. Toată lumea este mulțumită.

Hai să revenim la clienți. Cliente. Mă rog. La persoanele care cumpără rochițele. Repet. Voi avea două categorii pe site. Rochițe ieftine și rochițe foarte ieftine. Nu voi menționa pe site că produsele din cele două categorii au surse diferite de aprovizionare. Mai sunt și polițiști care vor îmbrăcăminte ieftină.

Cei care adaugă în coșul de cumpărături un produs foate ieftin ar trebui să se întrebe de ce acel produs este atât de ieftin.

Cum se deosebesc rochițele ieftine de cele foarte ieftine? Asta-i întrebarea. Cum se deosebesc?!?! Din câte am înțeles eu … doar cei care cunosc foarte bine produsul original pot să identifice diferențele. Ei țin cont de material, cusături, accesorii, etichete, semne de siguranță și alte detalii pe care un cumpărător ocazional nu are de unde să le cunoască. Din acest motiv, încrederea în vânzător este decisivă indiferent că discutăm despre un magazin online sau unul offline. Cei care se simt mai în siguranță în magazinele offline se înșeală amarnic. Riscul este la fel de mare. Pe cei care au învățat să deosebească un produs original de unul fake nu-i veți întâlni în magazinele cu produse sub un anumit preț.

Cu o singură excepție – dacă sunt convinși că acele produse au fost achiziționate din magazine vintage și aparțin unor colecții vechi ale unor branduri de lux. Acesta este target-ul meu. Voi adăuga pe site un modul special pentru cei care vor să învețe cum să identifice un produs original pentru a le câștiga încrederea. Cu un adaos comercial la limita bunului simț sunt sigur că voi avea succes.

In aceste condiții, din ce categorie credeți că voi avea cele mai multe vânzări? Din „rochițe ieftine” sau din „rochițe foarte ieftine”? Eu cred că din prima categorie. Cred că lumea s-a cam săturat de produse foarte ieftine și de slabă calitate. In același timp, au început să compare prețurile din țară cu cele

Până când mă decid dacă voi pune sau nu în practică această idee voi urmări prețurile de pe site-ul www.rochiteieftine.ro.

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Tractări auto