Inscrieti-vă gratuit proiectele online la Webstock Awards până pe 1 septembrie
Capacitatea echipei care a conceput un proiect online de a-l vedea din perspectiva celor cărora le este adresat poate să facă diferența dintre succes și eșec. Doar cei care reușesc să se pună în locul meu, de exemplu, vor reuși să înțeleagă ce anume m-a determinat să aleg între două opțiuni. Aici nu mai discutăm despre noroc, ci despre performanță. Câștigători vor fi doar cei care au acceptat că noi ne-am schimbat. Am început să fim cumpătați. Pe ce ne bazăm deciziile finale? Webstock Awards continuă să rămână un podium exclusivist al celor care au putut răspunde la această întrebare.
Cunoașteți vre-un proiect realizat în ultimul an de o echipă locală, care se adresează românilor și care merită să urce pe acest podium? Intrați aici și înscrieți-l.
Categorii proiecte Webstock Awards 2016
Publishing
Proiecte de continut care ofera un volum mare de informatii. Ele pot proveni din online (site-uri), social media (conturi diverse) sau mobile (aplicatii). Foarte importanta este componenta de storytelling si volumul de continut oferit. Proiectele de content marketing pot fi de asemenea inscrise aici. La aceasta categorie se pot inscrie proiecte care au mai participat, cu conditia sa demonstreza ca in ultimul an au avut imbunatatiri sau actualizari care au contribuit la cresterea si dezvoltarea lor. Blogurile personale nu pot fi inscrise la aceasta categorie, insa proiectele speciale de continut ale bloggerilor pot fi propuse. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare.
Utility
Site-uri sau aplicatii online care vin in ajutorul utilizatorilor. Este important sa se sublinieze cum ajuta proiectul respectiv publicul larg, ce avantaje ofera, ce problema rezolva (daca e cazul). La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Best Use of Photography
Proiecte online in care fotografia si imaginea sunt puse in prim plan, care pot fi prezente pe site-uri si microsite-uri, platforme sociale (conturi) sau aplicatii mobile. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise atat proiecte de brand, cat si personale. Este foarte important sa se retina ca trebuie sa fie vorba de proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Blogging Campaigns
Campanii desfasurate de branduri prin intermediul bloggerilor romani. Creativitatea e un factor esential, dar se apreciaza si rolul bloggerului in campanie si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie.
Special Projects
Proiecte speciale in online, blogging, aplicatii Facebook, noi retele sociale, care nu se incadreaza in alta categorie din concurs. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Bloggers’ Projects
Proiecte personale sau initiate impreuna cu branduri de catre bloggeri, pe idei originale sau pe campanii. Proiecte care au scos in evidenta implicarea autorilor (bloggerilor) si s-au remarcat prin creativitate si utilitate. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Mobile Applications
Aplicatii mobile dezvoltate de organizatii si companii din Romania. Conteaza foarte mult creativitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor de Facebook. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Corporate Blogs
Bloguri de companie, brand sau organizatie lansate si adresate publicului din Romania. Sunt apreciate acele bloguri care publica articole in mod frecvent, ofera informatii despre brand publicului si sprijina demersul de comunicare al institutiilor. La aceasta categorie pot fi inscrise bloguri participante si la editia anterioara, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an.
Innovation
Categorie dedicata proiectelor foarte noi, care utilizeaza canale social media sau tehnologii noi. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin din randul brand-urilor care au facut experimente social media, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Se accepta proiecte nelansate inca, dar intr-un stadiu Beta public sau privat. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Best Brand on Instagram
Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant pentru publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica articole in mod frecvent, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 3000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an.
Best Use of Video in Online
Proiecte online in care componenta video este pusa in prim plan, care poate fi prezenta pe site-uri si microsite-uri, platforme sociale (conturi) sau aplicatii mobile. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise atat proiecte de brand, cat si personale. Este foarte important sa se retina ca trebuie sa fie vorba de proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.
Online Personality of the Year
Persoane active in mediul online care se exprima prin intermediul blogurilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati.