Până-n ziua în care „sexul nu va mai vinde“ mai bine decât orice altceva
Tragicul incident de la Caracal se va repeta până-n ziua în care „sexul nu mai vinde” mai bine decât orice altceva.
La câteva săptămâni din dimineața în care acest incident ne-a șocat, continuă să rămână în top. În fiecare zi apar noi probe, noi piste, noi, declarații, noi acuzații. Doar lista cu vinovați continuă să conțină un singur nume.
În această perioadă, din păcate, nu am văzut pe nimeni care să aducă vorba de puterea sex-ului de a vinde. Or fi fost, dar eu nu am reușit să fiu pe fază. Nu am văzut pe nimeni care, în acest context, să facă referire la emisiuni tv celebre care „m-ai scapă” anumite scene dimineața la prima oră sau în miezul zilei de dragul creșterii audienței. Nu am văzut pe nimeni care să aibă curajul să facă un studiu cu intervalul în care se face referire la sex. Nu am văzut pe nimeni care să analizeze din punct de vedere sexul anumite filme de desene animate.
În prezent, „sexul vinde” mai bine decât orice altceva pentru că fiecare dintre noi suntem părtași. Nu spunem stop, ci acceptăm tacit.
Departe de mine gândul de a ne întoarce într-o perioadică pudică, dar nici în această lume în care nu mai pot întoarce nicăeri privirea fără să observ aluzii sexuale nu mă simt prea confortabil.
Acestea fiind spuse, vă recomand, înainte să aruncați cu pietre către persoana învinuită în incidentul de la Caracal să vă uitați în oglindă și să vă întrebați când ați cumpărat ultima dată un produs ca urmare a „sprijinului” sexului, conștientizat sau nu, sau … și mai grav – când ați conceput ultima campanie publicitară la care ați apelat la sex.
Cum este? Să țintiți bine!