Xiaomi a vândut mai multe brățări de fitness decât Apple la nivel global în T2 2021
Potrivit celui mai recent raport Canalys, Xiaomi a fost în T2 2021 principalul furnizor de brățări de fitness.
„Xiaomi a făcut o mișcare înțeleaptă pentru a grăbi lansarea Mi Band 6, care este un dispozitiv mai convingător decât predecesorul său”, a declarat analistul de cercetare Canalys Cynthia Chen. „Pivotul rapid al Xiaomi către ceasurile de bază a ajutat, de asemenea, compania să-și sporească livrările de ceasuri de mână cu 1,3 milioane de unități în acest trimestru”.
Apple continuă să conducă piața globală a ceasurilor de mână, comandând un avantaj considerabil, cu o cotă de piață de 31,1% în trimestrul II 2021. Mișcările recente ale furnizorilor includ Samsung care își unește forțele cu Google pentru a dezvolta Wear OS 3, lansarea seriei Samsung Galaxy Watch4 cu noi biosenzori și un Chipset de 5 nm și provocatori precum Oppo, Huami (Zepp) și alții care dezvoltă componente și soluții interne pentru ceasuri, marcând un pas major în dezvoltarea ceasurilor inteligente.
„Furnizorii încearcă să facă un mare salt generațional în tehnologiile smartwatch. Pentru a ieși în evidență, aceștia îmbunătățesc elementele fundamentale, cum ar fi experiența utilizatorului și durata de viață a bateriei, creându-și propriile interfețe UI distincte și folosind ecosistemele respective pentru a elabora cazuri de utilizare noi și unice ”, a declarat Jason Low, directorul de cercetare al Canalys. „Dar urmărirea sănătății este cel mai important caz de utilizare pentru ceasurile inteligente. Capacitatea de a oferi funcții de urmărire a stării de sănătate de ultimă oră și de a oferi utilizatorilor date semnificative și perspective de sănătate care să acționeze îi va distinge pe câștigători și învinși. Este vital ca vânzătorii să investească în senzorii de sănătate de generația următoare și să dezvolte algoritmi și soluții interne pentru a urmări nu numai biomarkerii vitali, ci și pentru a asigura o bună precizie și fiabilitate. Furnizorii ar trebui să se concentreze pe a oferi utilizatorilor informații despre tendințele de sănătate care implică date colectate pe o perioadă mai lungă de timp, astfel încât să poată înțelege modul în care stilul lor de viață le afectează bunăstarea. ”
Eu nu cred că această creștere majoră a vânzărilor de brățări fitness și ceasuri smart se datorează creșterii performanței acestor produse. Eu cred că această creștere se datorează conștientizării importanței stării personale de sănătate. Oamenii au început să înțeleagă cât de important este să parcurgi zilnic un număr minim de pași. Sau cât de important este să ai un somn odihnitor. A crescut cererea de brățări de fitness. Principalii producători au fost atenți și au venit rapid cu produse mai performante pentru a-i motiva să adauge produsele mai repede în coșul de cumpărături.
În viitorul apropiat vom discuta despre folosirea acestor produse în cadrul unor sisteme medicale de monitorizare online. Medicii vor avea acces la rapoartele de monitorizare și vor putea lua decizii în baza lor. Urmează să vedem cât de deschiși vor fi la noile facilități oferite de produsele smart existente în piață. Produsele există. Baze de date, sub protecția anonimatului, există. Mai lipsește cadrul în care, cu acceptul nostru individual, aceste informații să fie folosite de către o companie medicală.