70% dintre consumatori Xiaomi au raportat că au făcut schimbări în mediul lor de viață din cauza pandemiei

5 ian. 2021

Totul se schimbă în jurul nostru. Nimic nu va mai fi cum a fost la începutul anului trecut. Nimic. Suntem obligați să ne adaptăm noilor posibilități și noilor cerințe. Posibilități și cerințe. Competiția va fi una foarte foarte dură. Fiecare minut va fi important. Fiecare ajutor va face diferența. Indiferent că va veni din partea unei persoane sau din partea tehnologiei. Pentru a putea să fim eficienți vom avea de unelte. Unelte performante. Xiaomi ne-a anticipat aceste nevoi și se pregătește pentru a ne veni în ajutor.

Potrivit unui studiu realizat recent de către Xiaomi, 70% dintre consumatori au raportat că au făcut schimbări în mediul lor de viață din cauza petrecerii mai mult timp acasă în timpul pandemiei și mai mult de jumătate (51) %) au raportat că au achiziționat cel puțin un dispozitiv inteligent în perioada respectivă.

Comenzile de ședere la domiciliu au schimbat însăși noțiunea despre modul în care oamenii interacționează și trăiesc în casele lor, determinând oamenii să-și reconfigureze spațiul fizic pentru a îndeplini noile cerințe funcționale, inclusiv să lucreze și să învețe acasă, să creeze săli de sport la domiciliu sau să găsească noi modalități să se relaxeze și să se distreze.

Sondajul a arătat că 3 din 5 respondenți au spus că, din moment ce mediul lor de agrement și de lucru a devenit unul, a devenit mai greu să amenajăm spațiul personal pentru a ne relaxa și a găsi bucurie acasă. Dintre aceștia, 63% au achiziționat dispozitive inteligente pentru casă, 82% au adaptat o cameră pentru a lucra de acasă în timpul COVID și 79% au reconfigurat cel puțin o cameră.

„Viața inteligentă a fost întotdeauna despre reimaginarea și optimizarea spațiului fizic pentru rezolvarea problemelor și adaptarea la noile realități prin utilizarea tehnologiei și am văzut această adopție accelerându-se în 2020”, a declarat Daniel Desjarlais, director global de marketing pentru produse, Xiaomi. „Casele conectate, sistemele automate și noile tehnologii îi ajută pe oameni să creeze ecosisteme în casele lor pentru a rezolva noile provocări prezentate de timpul crescut acasă, fie că se adaptează sau creează noi utilizări pentru spații vechi, cum ar fi spații de birouri sau săli de clasă, sau doar crearea o casă mai simplificată, care este mai ușor de gestionat și controlat. ”

Principalele constatări ale sondajului:

  • oamenii au trebuit să adapteze spațiile existente pentru a servi unor scopuri noi, în special generațiilor mai tinere: aranjamentele de spațiu Makeshift au fost răspândite în toate grupele de vârstă, aproape două treimi (66%) dintre toți respondenții spunând că trebuie să folosească aranjamente de spațiu improvizate ca răspuns la ședere acasă mai mult în timpul pandemiei. Acest lucru a fost deosebit de pronunțat în rândul Gen Z și Millennials – 91% dintre consumatorii Gen Z și 80% din Millennials au indicat că acest lucru era obligat să facă.
  • achizițiile de dispozitive inteligente pentru casă erau pe măsură: în medie, consumatorii au cumpărat două dispozitive inteligente noi din martie ca răspuns la faptul că sunt mai mult acasă în timpul pandemiei, consumatorii din generația Z cumpărând în medie trei.
  • dispozitivele inteligente vă pot ajuta să eficientizați un spațiu și să oferiți soluții pentru problemele generate de mai mult timp acasă, cum ar fi nevoia de a realiza un anumit spațiu de lucru sau de studiu. Indiferent de dispozitivele achiziționate, există un consens copleșitor în rândul consumatorilor (82%) că există avantaje semnificative pentru o casă cu dispozitive inteligente.
  • pentru mulți, aceste soluții improvizate pot ajunge să fie permanente. 60% dintre consumatori spun că intenționează să-și continue utilizarea casei pentru activități desfășurate în mod obișnuit în altă parte, chiar și după ce un vaccin COVID-19 este disponibil pe scară largă. Dacă comenzile de ședere la domiciliu intră din nou în vigoare în 2021, aproape 2 din 5 (39%) dintre consumatori au raportat că vor să își actualizeze dispozitivele și 41% vor adapta o cameră. Trecând în 2021, adoptarea și integrarea tehnologiei caselor inteligente va fi o tendință dominantă în îmbunătățirea locuinței, deoarece consumatorii privesc dispozitivele inteligente ca parte a soluțiilor lor pe termen lung.
  • timpul crescut acasă în timpul COVID-19 a determinat schimbări și dorințe semnificative pentru modul în care oamenii locuiau, interacționau cu și își proiectau casele, iar ecosistemele caselor inteligente au oferit o soluție pentru schimbările fără precedent din 2020. Dispozitivele inteligente pot inspira consumatorii să vadă noi utilizări pentru spațiul lor: cum ar fi crearea de cinematografe la domiciliu cu proiectoare inteligente, acces la o mulțime de conținut în flux, difuzoare inteligente și multe altele; sau, crearea unui spațiu de lucru specificat, cu conectivitate sporită, iluminare automată și modernizarea tehnologiei existente la soluții inteligente. Ecosistemele inteligente îi ajută, de asemenea, pe consumatori să automatizeze sarcinile zilnice, îmbunătățind productivitatea, eficiența și locuința în general; cum ar fi programele de curățare automată cu purificatoare de aer, aparate inteligente sau aspiratoare robotizate. Dispozitivele inteligente de acasă pot avea un impact de durată asupra modului în care interacționăm cu spațiul din jurul nostru, dincolo de 2020 și 2021, oferind upgrade-uri și impuls pentru beneficii pe termen lung.
  • Adevărata promovare abia de acum începe. Câți dintre noi suntem capabili să folosim la adevăratul potențial aceste tehnologii?

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Tractări auto