The Catwalk Stage, noua secțiune din cadrul TeCOMM

17 aug. 2017

The Catwalk Stage din cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference & Expo include sesiuni cu speakeri de la cele mai cunoscute branduri din domeniul online fashion & beauty. Printre speakerii prezenți în cadrul secțiunii se numără Carlo Terreni (General Director @ Netcomm Suisse), Dan Vidrașcu (CEO, Elefant.ro) sau Bogdan Zavera (Marketing Manager @ Zoot.ro).

În cadrul sesiunilor, aceștia vor aborda cele mai arzătoare probleme cu care profesioniștii din domeniu se confruntă și vor veni cu soluții patentate chiar de ei.

Dan Vidrașcu

Dan Vidrașcu este co-fondatorul elefant.ro, al doilea jucător din eCommerce cu peste 1.000.000 de clienți, și vorbește în cadrul evenimentului despre modalitățile de extindere a magazinelor online din industria fashion. Retailerul online este prezent și în Republica Moldova prin elefant.md, iar extinderea va continua în Bulgaria. Dan Vidrașcu a pus bazele magazinului online în 2010 alături de principalul investitor, Fribourg Capital. Ulterior, el a preluat poziția de CEO, iar magazinul a înregistrat creșteri anuale de cel puțin 70% în ultimii 6 ani.

Bogdan Zavera, Marketing Manager la Zoot Romania, av vorbi despre modelul cabinelor de fericire și rezultatele strategiei de a atrage clienții din online în offline. Retailerul ceh Zoot.ro lansat în noiembrie 2015 în România, a început direct promovarea pe piața românească cu 250 branduri și 2 Cabine de Fericire, urmând ca în prezent să numere peste 300 branduri și 8 cabine. Cu o experiență de peste 10 ani, Bogdan a implementat și coordonat proiecte complexe de marketing digital și business. Acestea au fost recunoscute și premiate pentru eficiența și impactul lor de către comunitatea de profil națională și internațională. Gândirea strategic și pasiunea pentru digital l-au adus să lucreze într-un domeniu care îl interesa și pe plan personal: e-commerce-ul.

The Catwalk Stage – despre soluții patentate chiar de cei care au nevoie de ele

La scurt timp după ce am pășit pe net am început să urmăresc modul în care informațiile ajung la mine. Intreaga teorie despre promovare în mediul online se bazează pe vechiul principiu de a duce moara la sac. Iobagul stă cuminte acasă cu sacul pe prispă și moara vine, intră în vorbă cu el și-l convinge să-i macine grăunțele. Dar dacă cel cu moara cea mai bună nu vine prin sat? Dacă el își vede de treabă la moară și așteaptă ca noi să ne ducem cu sacul la el? Ce facem? Il așteptăm până decide să trimită pe cineva cu sacii după noi? Si dacă a trimis deja și noi eram la birt în sat?

Vremurile sunt altele. Scenariul a rămas identic. Pe vremea când eram la mâna motoarelor de căutare online dădeam peste site-uri recomandate de alții. Pe prima pagină dădeam peste pagini care nu aveau nimic în comun cu ce căutam noi. Erau doar atractive. Cu cât cădeam mai mulți în plasă cu atât erau mai în față. Acum, când rețelele de socializare sunt pe val, suntem la mâna prietenilor care ne recomandă una alta în funcție de posibilități și disponibilități. Si dacă ce primim nu ne este de folos?

Incepem să ne punem tărtăcuța la contribuție și căutăm soluții.

Această abilitate nu se învață pe la conferințe. Acolo putem, în cel mai fericit caz, să-i ascultăm pe alții povestind cum au reușit să aibă succes datorită ei, să învățăm și să devenim mai responsabili. Primele cărămizi se pun în copilărie.

Uneori, informațiile ajung la mine fără să le caut. Alteori, se ascund atât de bine încât nu le găsesc nici după ore întregi de căutat. Cei dintre voi care înțelegeți ce face diferența vor înțelege și ce valoare pot avea propriile soluții. Mai ales în rândul celor care-și petrec timpul prin comerțul online.

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Discută cu un psiholog!