Blogosfera și cele mai puternice 100 de branduri romanești în 2016

13 sept. 2016

Noi, bloggerii, vrem să obținem ceva de pe urma timpului alocat blogosferei. Unii ne mulțumim cu avantaje imediate – bani, produse, invitații. Alții urmărim avantaje pe un termen mediu sau lung – acces la informații, experiență, prieteni, contacte. Fiecare după posibilități și după cât ne duce tărtăcuța ce-o purtăm pe umeri.

Prin 2013, Cabral a glăsuit la Webstock că blogosfera s-a bășit. Ce s-a evitat atunci să se discute a fost că nu toată blogosfera s-a bășit, ci doar o bună parte din ea – fapt confirmat de ceea ce a urmat în următorii ani. Ce anume a făcut diferența? Informația. Exact – informația. Si capacitatea de a o citi printre rânduri. In timp ce marea majoritate a bloggerilor își încetau cursurile pe la capitolele – un blogger trebuie să aibă un aparat foto performant și mii de prieteni pe rețelele de socializare, un grup destul de restrâns și-au continuat studiile până la capitolele despre analiza potențialilor parteneri și tehnici de abordare.

Vreți performanță? Invățați și investiți mai mult decât cei care nu și-o doresc!

Vă recomand un mic exercițiu. Aveți mai jos lista cu cele mai puternice 100 de branduri românești în 2016 realizat de Revista Biz, în colaborare cu Unlock Market Research. Căutați-vă pe bloguri fiecare brand și vedeți de câte ori ați scris despre el. Aștept. Acum căutați în lista cu contacte. Aștept.

100 de branduri romanești în 2016

Păstrați rezultatele pentru voi.

Am început să mă uit în sus când aud un blogger că nu mai știe despre ce să scrie. Priviți lista de mai sus. Sunt 100 de branduri din diverse domenii. Invățați! Invățați ca să puteți înțelege ce primiți în comunicatele de presă, ca să puteți comunica cu oamenii din spatele acestor branduri. Nimeni nu vă poate obliga să învățați, dar să nu uitați nicioadată faptul că există bloggeri care evoluează în fiecare zi.

Atenție – nu vă recomand să scrieți doar despre cele mai puternice branduri.

Dacă întrebați ce să faceți, veți primi în cel mai fericit caz – „contactează-i tu, trimite-le un email”. De ce nu vi se spune și „crezi că ești pregătit ca să discuți cu ei?”. Să nu uitați niciodată faptul că cei din micuța voastră comunitate nu vă urmăresc pentru a reciti a x-a oară aceeași știre, ci pentru a vedea ce părere aveți voi despre știrea respectivă.

Articole recente

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Ieri: Social media este inutilă. Azi: Manipularea și dezinformarea este evidentă. Străbunii noștri aveau o vorbă. Fă-ți iarna car și vara sanie! Dacă nu puteai…