Broderii de lux pentru firme care-și respectă clienții
Broderiile de lux pentru firme sunt asociate în cele mai multe cazuri cu brand-urile acestora.
Când vine vorba de promovarea unei afaceri, firmele se împart în două categorii. Avem firme care au rămas cramponate în principii învechite de marketing și firme care au avut curajul să pășească în noul nivel bazat pe sentimente și fidelizare. Diferența dintre cele două categorii este vizibilă inclusiv novicilor în acest domeniu. Cei din prima categorie vor rezultate palpabile cu efect imediat. Ei aplică niște metode care au avut rezultate clare inclusiv în urmă cu câțiva ani și vor să obțină aceleași rezultate ignorând cu bună știință faptul că în prezent asistăm la o rescriere a merketingului. Cei din a doua categorie și-au apropiat persoane care investesc constant în a fi la curent cu noile tendințe și cerințe de marketing pentru a putea beneficia de servicii actualizate înaintea concurenței directe.
In urmă cu câteva luni, la un pahar de vorbă, am discutat cu un coleg de breaslă aflat în trecere prin Brașov despre această diferență și mi-a atras atenția asupra unui amănunt. Broderiile. Pentru consumatorii ocazionali cu buget redus acest detaliu este lipsit de importanță. In schimb, pentru consumatorii cu potențial de fidelizare și cu buget ridicat poate face diferența dintre o afacere de succes și una la limita supraviețuirii.
Cum timpul ne permitea și vremea era de partea noastră, am luat la pas câteva locații din România. Restaurante. Terase. Hoteluri. Pensiuni. Si am urmărit broderiile. Am rămas dezamăgită. Am găsit doar trei locații cu brand-ul gazdei brodat undeva – pe cămașa ospătarului sau a domnișoarei de la recepție, pe colțul feței de masă, pe colțul ștergarului. In schimb, am găsit aproape în toate locațiile alt brand brodat. Al unui furnizor. Nu dau nume. Spun doar ce am constatat.
Detaliile mici fac diferența. Să presupunem că sunt un turist aflat în Brașov și doresc să-mi invit soțul la o cină romantică într-un restaurant care se respectă. Care își respectă numele și care își tratează cu respect fiecare client. Intreb în stânga și-n dreapta. Mă documentez puțin pe internet. Cu o anumită rezervă. Mă opresc la două locații. In prima locație observ încă de la intrare că ospătarii poartă cămăși brodate cu logo-ul unei mărci de bere. Eu nu consum alcool. In a doua locație observ că fiecare angajat poartă un tricou pe care este brodat brand-ul gazdă. Pe spate și pe piept. Trag cu coada ochiului și regăsesc brandul gazdă brodat pe fețele de masă. Observ cum chelnerul pune discret unui client la nota de plată și un mic suvenir. Un suvenir personalizat cu brandul gazdă. Pe cine credeți că voi alege? Ați ghicit!
Dacă ai o afacere în domeniul turismului, sau în orice alt domeniu de prestări servicii care implică un contact direct cu clienții, îți recomand să contactezi o firmă de broderii personalizate și să-i rogi să-ți explice mai detaliat care sunt avantajele unei astfel de broderii.