Mitingul bloggerilor români, sub sloganul „Vrem prosperitate, NU 404”

Dacă tot vremea și vremurile sunt de partea noastră, bloggerii români au decis să iasă în stradă și să protesteze împotriva abuzurilor unor organizatori de evenimente cu dorințe de promovare în blogosferă care își șterg paginile web la scurt timp după terminarea evenimentului.

Vrem prosperitate, NU 404

Mesaj pentru cei care se trezesc mai greu la realitate: chiar dacă acest articol este mai șugubăț, el este inspirat din fapte reale transmise pe surse de către Broken Link Checker.

De ce un blogger promovează un eveniment?

La această întrebare sunt atâtea răspunsuri câte bloguri sunt. De la pișcoturi, invitații, prietenii, contacte, contracte și până la propria conștiință. Este democrație. Singurul meu criteriu de selecție a evenimentelor promovate în categoria Întâlniri este dorința de a sprijini Providența să le deschidă ochii unor concetățeni. De când tot stau pe net am ajuns la concluzia că în online este precum în offline. Dacă Providențăa nu vrea ca voi să vedeți ceva, nici că veți vedea. Dai scroll pe Facebook de te doare degetul să exact când mesajul respectiv este primul sub linie închizi. Sau te uiți în inbox și exact când ajungi la emailul buclucaș intră șeful pe ușă și începi să te apuci de treabă. Mai sunt și situațiile în care Provindeța insistă și voi nu și nu. Pe Facebook nu intrați că află ăia cu cine ați dormit azi noapte. Pe email vă uitați doar în inbox-ul de servici. Inbox-ul personal îl deschideți doar de Black Friday. Mesageria o aveți blocată că vă ține din lucru. Lista cu prieteni e alcătuită doar din animale de companie. In astfel de situați chiar e nevoie de artilerie grea în speranța că doar doar un mesaj reușește să vă ajungă pe retină. Acesta este unul din motivele pentru care atunci când cineva trage cu ochiul la ce citesc eu pe smartphone pe bancă în parc (în timp ce micuța vamirAna se joacă cu alte fetițe) deschid Familie. Dacă tot se uită poate rămâne cu ceva util.

Cu ce rămâne un blogger după promovarea unui eveniment?

Cu o experiență în plus. Mai mare sau mai mică în funcție dacă participă la acel eveniment sau se fofilează cum am făcut eu în ultimii 2 ani. Glumesc. Un proiect offline m-a ținut captiv în Focșani în această perioadă. In câteva luni îl termin și apoi … voi vedea ce o să fie.

Urmează avantajele materiale, cărți noi de vizită, înțelegeri financiare și alte alea care ridică anumite prietenii la nivelul de parteneri comerciali.

Am lăsat la urmă ca să rețineți mai bine – cel mai așteptat beneficiu este un concetățean care, datorită acelui eveniment, se culcă seara mai deștept decât s-a trezit dimineața. Unul de la mine. Unul de la tine. Altul de la oricare dintre voi. Si, în scurt timp, vom vedea mai des familii fericite în jurul nostru – acasă, lângă părinții noștri. Vom scăpa de cojicile de semințe și mucurile de țigări.

Vrem prosperitate, NU 404

In concluzie, de pe urma colaborării cu un organizator de evenimente vrem prosperitate. Personală și comunitară. Personală – fiecare după influență și dorință. Comunitară – lasă pe mâine ce poți face azi, poate face altul.

Din păcate, există o categorie de organizatori de astfel de evenimente care ne oferă la scurt timp după colaborare link-uri moarte. Mai clar??!? Ce sunt link-urile moarte? Deci, ei își postează pe propriul website o pagină cu comunicatul de presă al evenimentului (acel comunicat pe care ni-l trimit și nouă pe email, cu word și jpg, fără bannere și covere social media la dimensiuni standard) și link către formularul de înscriere. Noi scriem despre eveniment și adaugăm link către pagina respectivă. Toată lumea e fericită. Se deschide șampania. Se freacă mâinile de bucurie. Si într-o dimineață ne trezim că pagina respectivă este ștearsă. Incepând din acel moment, link-ul nostru către acea pagină se numește „link mort”. Sau, mai tehnic, eroare 404. Cei dintre voi care aveți așteptări seo ar trebui să știți deja cât de periculoasă este această eroare.

După ce au confirmat că sunt cetățeni model care respectă toate prevederile legale în vigoare (a se vedea GDPR), bloggerii români au decis să se mobilizeze și să iasă în stradă pentru a protesta împotriva abuzurilor unor organizatori de evenimente care lasă în urmă 404. Data și ora vor fi comunicate în scurt timp. Tineți aproape! În câteva minute urmează o știre excepțională. După ceasul meu fără baterie de pe perete.

Comentarii

Postează un comentariu


Articole învecinate