Next level for your blog: instrumente de marketing

18.03.2017

Următorul nivel pentru blogul nostru este constituit din blogurile celorlalți.

Din momentul în care ne vom călca pe orgolii și vom accepta acest detaliu va începe să curgă lapte și miere și-n blogosfera noastră. Până atunci vom trage fiecare cu ochiul pe blogurile din jur crezând că izvorul este firav. Am auzit pe la diverse întâlniri că „lipsa de omenie” din blogosfera românească se datorează fondurilor extrem de mici care îi sunt alocate. Bani puțini, concurență mare. Poate că așa o fi în presa scrisă unde două publicații concurente stau pe tarabă una lângă alta. In mediul online lucrurile stau cu totul altfel. Ați avut vre-odată curiozitatea să comparați prietenii din mediul online ai bloggerilor români din prima linie? Exceptându-i pe cei care își permit să participe la toate evenimentele indiferent de organizator și de nivelul discuțiilor.

Ce face diferența? In primul și primul rând modul în care ne prezentăm. Nu mai poți trece peste un anumit nivel cu o themă cârpită. Nu mai spun de domeniu propriu. Ca să puteți sta cu capul sus în fața lor trebuie să investiți puțin în imagine. Vă recomand articolul.

Eu aștept ziua în care agențiile de publicitate vor reuși să treacă de stadiul metricilor la stadiul familiei. De ce credeți că google și facebook au atâta succes? Pentru că amândouă folosesc eficient toate informațiile despre noi și cei cu care comunicăm. Nu cu câți, ci cu cine. Unele agenții solicită articole cu o calitate ridicată, dar se lasă ușor ademenite de rapoarte cu metrici măsluiți cu dibăcie. Noi, bloggerii, de ce suntem ocazional băgați în seamă în funcție de cine suntem și nu în funcție de niște cifre? Din fericire, sunt și la noi agenții care au baze de date cu prieteni bloggeri, prieteni care sunt constant urmăriți și îndrumați. Sunt o familie. Cu responsabilități exprimate în clar pentru toți.

Click aici

Când vă adresați unui grup de bloggeri cu o campanie pe termen lung, o campanie care implică actualizarea bannerelor, este de preferat să veniți cu materiale conforme cu cerințele și modalitățile actuale din blogosferă:
– realizați bannere la dimensiunile standard; măcar la 300 px / 250 px și 300 px / 600 px.
– adăugați pe banner un mesaj de acțiune; regret că tot repet acest detaliu, dar întâlnesc bannere care nu au nici măcar banalul „click aici”; vreți metrici, dar confundați bannerul online cu cel tipărit în ziare.
– adăugați / bifați ca bannerul să deschidă pagina într-o fereastră nouă;
– adăugați bannerul într-un subdirector pe propriul domeniu și redactați codul sursă pentru preluarea acestuia; adăugați opțiunea ca pagina să se deschidă într-o fereastră nouă; să presupunem că bannerul va fi preluat de 100 de bloggeri – când vreți să actualizați bannerul îl schimbați doar pe cel din subdirectorul dvs și îi scutiți pe cei 100 de prieteni de o grijă suplimentară / mai adăugați și timpul pierdut pentru verificarea actualizării individuale; nu zice nimeni să apelăm cu toții la ai, dar măcar acolo unde se poate hai să ne ajutăm reciproc.

Păreri personale despre instrumentele de marketing aduse în discuție de către Robert Katai

Nu există un template de marketing în blogging. Trebuie să testăm, să experimentăm, să învățăm, să adaptăm. Si cel mai important – să fim atenți la modul în care prezentăm ceea ce producem.

Conținutul de calitate se bazează pe emoție. Corect. Perfect. Adevărat. Confirm. Dacă emoția trece și pe la experiență personală ping-ul crește și mai sus. Singurul conținut cunoscut care face diferența dintre doi bloggeri este părerea personală.

Interesul comunității este o motivație sau un tiran? Părerea mea este că succesul în bloging le aparține celor care au reușit să se poziționeze pe la mijloc. O bloggeriță care își alege subiectele doar din ce este pe valul online vine la evenimentele offline cu cea mai decoltată bluză. Stie că acolo va veni și un fotograf.

Nu recomand ca articolele vechi să fie șterse. Generează eroarea 404. Mai bine le mutați într-o arhivă neinclusă în meniu.

Articole pe același subiect într-o comunitate. Mulțumesc. Este o idee genială care poate diferenția două comunități. Cum ar fi dacă, de exemplu, când căutăm pe google ceva despre parenting în română să găsim în prima pagină doar bloguri din comunitatea Digital Parenting Talks? Este posibil. In rapoartele Google Analytics există un prag peste care nu puteți trece fără sprijinul unei comunități online cu legături trainice în offline, indiferent de tot ceea ce vă trece prin tărtăcuțe

Vreți să vă faceți un banner online?

O soluție pentru cei care doresc să facă rapid un banner online optimizat și nu prea știu cum este bannersnack.com. Recomand acest proiect inclusiv celor care cred că știu să facă un banner. A ști câteva comenzi dintr-un proiect de grafică și cum se scrie un href nu este suficient pentru a creea un banner care să crească roi-ul. Stii că se poate insera un clip video de pe youtube într-un un banner online?

Oana Mudura despre antreprenoriat feminin autohton – SKIN NOVELS

SKIN NOVELS, un brand românesc aflat la început de drum, se bazează pe naturalețe.

Comentarii

Postează un comentariu


Articole învecinate