Bannere publicitare – 15 secrete cu care le puteți crește rata de conversie

27 apr. 2017

Incepând de ieri, indiferent cât de bun mi se va părea un articol, voi refuza să-l distribui dacă este postat pe un site cu prea multe bannere publicitare.

Sătul de discuțiile lipsite de curaj despre stadiul publicității pe bannere online în țărișoara noastră, aseară mi s-a pus pata și am decis să nu mai fiu părtaș la promovarea unor site-uri / blog-uri online care-mi recomandă să închid fel și fel de ferestre pop-up, să-mi mut privirea stânga dreapta printre bannere mai ceva ca la poligonul auto. Recunosc, când am mai dat peste un articol de calitate, fie el și inspirat (ca să nu spun tradus) de pe un site extern menționat ca sursă, am dus vorba mai departe pe Facebook. Inclusiv atunci când mi-aș fi dorit să-l fi scris eu mai întâi. Asta e. Omu’ a fost mai rapid decât mine. Bravo lui. Merită laude și sprijin.

bannere publicitareEi bine, stop. Gata. Incetez. Celor pentru care 1 + 1 + 1 + 1 + 1 > 2 + 2 + 1 le urez baftă și promit să dau close cât mai repede. Nu mă mai regăsesc de mulți ani în partea stângă. Acolo este doar iluzii și muncă în folosul comunității cu vacanțe lungi și dese. In dreapta este mai confortabil. Ai mai mult timp pentru familie și bani pentru concedii.

Am luat această decizie pentru că vor continua să folosească tehnici lipsite de omenie doar cât vor fi profitabile financiar. Puțin le pasă de disconfortul celor care le trec www-ul. In schimb, dacă traficul le intră în picaj vor sări cu siguranță peste un păhărel şi vor gândi lucizi câteva secunde. De la ei am învățat să comunic direct și precis. Asta și fac acum. Gaaaataaa! Vreți să vă trec www-ul și să vă mai și recomand? Respectați-i pe cei ca mine și încetați să vă mai folosiți de naivitatea celor cu mai puține tastaturi uzate.

15 secrete cu care puteți crește rata de conversie a bannerelor publicitare

Cum secretu-i secret hai să schimb de la a III-a la a II-a.
• dacă nu ai oprit niciodată mașina ca să admiri un răsărit de soare, roagă pe altcineva să conceapă bannerul – emoția este precum curcubeul, nu există ochelari pentru cei care nu-l pot vedea;
• dacă ești necăsătorit/ă, lucrezi peste program de acasă și aștepți în fiecare lună să-ți intre bani pe card de la părinți, cere sprijinul unui coleg/e mai în vârstă care se milogește la șefi să-i dea liber de 1 iunie – adolescența durează doar câțiva ani, familia este până la adânci bătrâneți;
• dacă ți-au spus mai multe persoane în ultima săptămână că vorbești prea mult fără să spui nimic, depune o cerere de concediu – mesajul trebuie să fie clar și concis;
• dacă n-ai înțeles încă faptul că doar șefii vor să folosești expresii care-ți confirmă profesionalismul înțelege acum – cumpărătorii doresc să le comunici ceva ca la ei acasă;
• dacă ai un coleg (cu bandă mai mică la conducere) care este fan înrăit al produsului / serviciului respectiv cedează-i proiectul și oferă-i tot sprijinul; tot, necondiționat – succesul unei campanii de publicitate este esențial / după omenie;
• în curs de editare;
• în curs de editare;
• în curs de editare;
• în curs de editare;
• în curs de editare;
• în curs de editare;
• înainte să adaugi adresa url verifică dacă este corectă; nu te baza niciodată pe profesionalismul celor tz persoane care au verificat-o înainte să ajungă la tine; dacă este pagină secundară pe un domeniu avertizează-i să o mențină activă pe toată perioada derulării campaniei – link-ul mort n-aduce niciodată nimic bun;
• când adaugi adresa url în link pune și „_blank” – o pagină recomandată este de preferat să se deschidă întotdeauna într-o fereastră nouă;
• dacă vrei să ieși în evidență nu folosi niciodată mijloace uzuale de afișare a bannerelor – inovația continuă să rămână cel mai eficient suport publicitar;
• dacă bannerul este pentru o companie recunoscută că acceptă să fie afișat pe toate www-urile, indiferent de nivelul de calitate, elimină butonul; nu lăsa nimic / nici măcar click aici / scoate tot; fii sigur că dorința lui i se va îndeplini curând – de la trafic online la rata de conversie e cale extrem de lungă.

A meritat să citești până la sfârșit? Unii au renunțat după primele paragrafe fără să ajungă la lista cu cele 15 secrete. Cam la fel este și cu bannerele publicitare. Timpul face diferența. Unii îl ignoră și dau scroll mai departe. Alții îl privesc 1 – 2 secunde. Puțini sunt cei care citesc tot. Si mai puțini cei care au răbdare să vadă toată animația.

Mai există o categorie. Cei care au văzut bannerul prima dată pe o rețea de socializare în parc. Si atât. L-au mai văzut o dată la servici pe un site de știri și au dat click. Au citit. Au văzut detaliile. Si atât. Au ajuns acasă și au schimbat impresii cu familia. Iar seara, înainte de culcare în timp ce aruncau o privire pe tabletă pe ce au mai scris bloggerițele/ii de parenting au văzut din nou bannerul și au decis. Comandăm. Click, completează datele și plasează comanda. Care banner publicitar a generat conversia? Asta-i marea întrebare de final. Care banner?

Deontologie online

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Ieri: Social media este inutilă. Azi: Manipularea și dezinformarea este evidentă. Străbunii noștri aveau o vorbă. Fă-ți iarna car și vara sanie! Dacă nu puteai…

Tu ești atent când vezi cuvântul ADVERTORIAL afișat într-o pagină web? Unul din motivele pentru care am ajuns unde am ajuns este faptul că am…

A te mândri în prezent de Ziua Națională doar cu forța militară este un afront adus Independenței. în primul grup ar trebui să fie absolvenții…

Până când Autoritatea pentru Digitalizarea României, cu sprijinul anumitor instituții, va începe să miște ceva vă recomand să fiți foarte atenți la mesajele pe care…

Pentru părinți este concediu. Pentru copii este vacanță. Pentru familie este timp petrecut împreună, nu de stat pe telefoane. Dacă aș avea propria pensiune, undeva…

Dacă v-ați ales cazarea în funcție de review-urile online, este indicat să postați la întoarcere un review. Toate discuțiile despre concediu au stație pe la…

Observ o creștere a celor care se plâng de scăderea calității articolelor online pe care le citesc. S-au obișnuit cu greu cu greșelile de dactilografie…

Eu, astăzi, consider că plantarea copacilor este dovada supremă de spirit civic. Este dovada că ai înțeles cât de important este buretele existent printre rădăcinile…

Pe 29 octombrie 1969 a fost realizată prima conexiune la distanţă între două computere. În ultimele luni, toate activitățile compatibile cu internetul au sărit în…

Confruntate cu o creștere bruscă a numărului de mesaje care îi doresc moartea președintelui Trump – diagnosticat recent COVID-19. (sursa CBS News), principalele rețele de…

Articole recente

Ne convine, nu ne convine, internetul este un animal de companie alături de care vom convețui mult timp de acum în colo. Cum vom convețui,…

Când spun SEO cele mai multe persoane se gândesc la promovarea unei adrese web în motoarele de căutare sau în rețelele de socializare. Își doresc…

De curiozitate, am întrebat un AI ce este parentingul digital Parentingul digital se referă la abordarea și gestionarea responsabilă a educației și supravegherii copiilor în…

Când vine vorba de parenting, fiecare generație are provocările ei. Provocarea generației noastre este mediul online. Să ne lăsăm sau nu copiii să stea pe…

Potrivit raportului DESI (Digital Economy and Society Index) al Comisiei Europene, suntem pe ultimul loc din UE, în ceea ce privește competențele digitale de bază….

Îm ultimele luni tot aud / văd / citesc că vom ajunge șomeri din cauza roboților. Roboțiii ne vor lura locurile de muncă. Ne vom…

YouTube a anunţat că va introduce certificarea conturilor medicilor şi a altor profesionişti din domeniul sanitar, astfel încât să poată fi evidenţiate videoclipurile de încredere…

Este creativitatea amenințată de către ascensiunea inteligenței artificiale? Cine ar putea răspunde mai bine la această întrebare decât Ai-Da – primul robot artist din lume…

Ameca, robotul umanoid al companiei Engineered Arts, este capabil să afișeze trăsături umane în timpul unei conversații – cu ajutorul modelului de limbaj de ultimă…

CyberOne, primul robot umanoid din grupul Xiaomi, a debutat la evenimentul de lansare a noului produs al companiei, la Beijing, pe 11 august, alături de…

În ultimele zile, în anumite medii pasionate de tehnologie, se discută destul de des despre prototipul unui nou produs marca Xiaomi – MiGu – un…

Dacă la noi ar fi fost cu adevărat democrație, după atâtea săptămâni de război, la tv ar fi fost invitați istorici profesioniști, nu militari pensionari…

Discută cu un psiholog!