Aveți puterea să fiți cu copiii voștri de oriunde
Când mergeți pe stradă și vedeți un bărbat scălâmbăindu-se întrebați-vă dacă nu cumva își ajută copilul să-l trimită la școala pe Bau Bau. Nu este dus cu capul. Este doar un tată realist. Este un tată modern.
In urmă cu aproape un an îmi exprimam și eu nemulțumirea vizavi de modul în care Vodafone a decis să-și promoveze serviciile, în contradicție cu dorințele părinților. Era, ca și acesta, un articol scris ca reacție a atitudinii lor vizavi de copiii noștri.
Dacă atunci eram nemulțumit, acum doresc să-i felicit. Felicitări! Astfel de spoturi tv dorim noi, părinții care apărăm și promovăm un stil de parenting bazat pe omenie.
Da. Este un spot publicitar. Dar este un spot din care ar trebui să învățăm cu toții ce înseamnă să fii părinte și cât de important este să fim alături de copiii noștri când au nevoie de ajutorul nostru. Mai târziu poate fi prea târziu.
A durat un an. A meritat.
Ce vreau să rețineți din acest articol este faptul că schimbarea dorită depinde și de atitudinea noastră. Cei care scriu despre anumite brand-uri doar conform cu draft-ul primit pe email alături de ordinul de plată rămân niște oportuniști. Niște pișcotari mai avansați. Un blogger profesionist își rezervă întotdeauna dreptul de a scrie atunci când serviciile / produsele oferite de brand-ul respectiv sunt evident contrare principiilor sale.
Cei care sunt în spatele unui brand și rămân în urmă trebuie ajutați să țina pasul. Acest spot este un exemplu că se poate.